słodko, dziecinnie i infantylnie

11. Data: 2002-07-05 11:17:52

Temat: Re: słodko, dziecinnie i infantylnie
Od: "Amelia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Małgorzata Jakubowska" <g...@h...pl> wrote in message
news:ag3ugi$4ko$1@korweta.task.gda.pl...
> No to zadam pytanie inaczej - dlaczego ludzie wymyślają sobie tak
> infantylne nicki, których później używają inni.

To juz sprawa konkretnych osob. Moze lubia, jak ktos sie do nich w ten
sposob zwraca?
Nigdy sie nie zastanawialam czy jest to objaw infantylizmu, czy czegos
innego. I raczej analiza tego typu zachowan do szczescia nie jest mi
potrzebna.

Amelia

12. Data: 2002-07-05 11:19:42

Od: "Mikrus" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Björk (sveana)" <a...@s...com> napisał w wiadomości
(ciach)

A ty jak zwykle: bez ładu i składu. Wzięłabyś się za jakąś robotę. To z nudy
tak się do wszystkiego wcinasz i pleciesz głupawo. Co ma mój nick do
infantylizmu i uzależnienia? Nie odpowiadaj już czasem kwiatuszku tundry,
twój poziom jest znany i opisany.
m.

13. Data: 2002-07-05 11:31:05

Od: "Ania Björk \(sveana\)" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tak się do wszystkiego wcinasz i pleciesz głupawo. Co ma mój nick do
> infantylizmu i uzależnienia? Nie odpowiadaj już czasem kwiatuszku tundry,

Zabolalo? Uwazasz, ze sam masz prawo do obrazania innych, nasladowco i
adepcie pewnego Wieczora? I ze nikt ci nie przytrze mikrusowatego nosa?

(Niepoinformowanym: tego typu wymiociny funkcjonuja na
pl.soc.edukacja.szkola)

PLONK

14. Data: 2002-07-05 11:40:39

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mikrus napisał(a):

> Uogólniam nie ździebełko tylko całkowicie. Konkretnie można diagnozowac i
> przedstawić stopień infantylizmu, odmóżdżenia - czyli stan - konkretnej
> osoby. Traktujac grupę ogólnie można tylko uogólnić. Nieprawdaż?

Nieprawdaż.

1. use/net nie kończy się na pl.rec.rodzina; grup pl.cośtam jest jeszcze
dobrze ponad 2 setki, każda z nich jest inna. Sam przeglądam/pisuję
czasem na kilkanaście grup i jakoś tam nie zaobserwowałem infantylizmów;

2. Grupolki i grupole są różni - MSZ mnie przykładowo daleko do
infantylizmu.

--
Piotr Jankisz

Małe co nieco o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html

15. Data: 2002-07-05 11:42:59

Od: "Mikrus" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Jankisz" <p...@z...pl> napisał w wiadomości
(ciach)
> 2. Grupolki i grupole są różni - MSZ mnie przykładowo daleko do
> infantylizmu.

> Piotr Jankisz

Otóż to: "grupole i grupolki są różni", ale pewne NABYTE cechy wspólne można
wyodrebnić podobnie jak można u niektórych (zwłaszcza pieniaczy)
zaobserwować objawy uzależnienia.
m.

16. Data: 2002-07-05 11:45:45

Temat: Odp: słodko, dziecinnie i infantylnie
Od: "Małgorzata Jakubowska" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czegos
> innego. I raczej analiza tego typu zachowan do szczescia nie jest mi

No ja też nie pytam o to, aby uzyskując odpowiedź być szczęśliwszą. Od
uszczęliwiania to są inne rzeczy. Chce po prostu zaspokoić swoją
ciekawość - skąd takie reakcje u dorosłych ludzi - czy to dlatego, że
udzielają się na liście o takiej a nie innej tematyce a w innym
miejscu podpisaliby się zupełnie inaczej ?

Gosia

17. Data: 2002-07-05 11:49:57

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mikrus napisał(a):

> Otóż to: "grupole i grupolki są różni", ale pewne NABYTE cechy wspólne można
> wyodrebnić

Konkrety proszę.

Plonkownica przygotowana.

18. Data: 2002-07-05 11:55:17

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Jakubowska" <g...@h...pl> napisał w
wiadomości news:ag40tm$emu$1@korweta.task.gda.pl...
> [...]
> udzielają się na liście o takiej a nie innej tematyce a w innym
> miejscu podpisaliby się zupełnie inaczej ?

to może udaj sie do jakiegoś socjologa, psychologa lub innego oga - oni tym
się zajmują zawodowo i na pewno zaspokoją od ręki twoją ciekawość za
niewygórowaną kwotę
ludzi takich możesz znaleźć w książce telefonicznej, w gazetach (
ogłoszenia) lub w jakiejkolwiek wyszukiwarce internetowej jeśli tylko
wrzucisz odpowiednie hasło - nie zdrobniałe!

Joanna

19. Data: 2002-07-05 11:59:17

Od: "Mikrus" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Konkrety proszę.
> Plonkownica przygotowana.
> Piotr Jankisz

niedaleko szukając: upierdliwość - taka jak twoja;
prawdopodobnie nabyty brak umiejętności wnioskowania - tak jak w twoim
przypadku;
wspólne kąsanie nowego/obcego czyli kogoś spoza grupki infantylnych
szczebiotów-adoratorów - tak jak to ma miejsce w twoim przypadku i sveany;
itd., itp.

20. Data: 2002-07-05 12:05:00

Od: "Mikrus" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Jankisz" <p...@z...pl> napisał w wiadomości