słodycze raz jeszcze

1. Data: 2007-03-05 19:11:44

Temat: słodycze raz jeszcze
Od: Kasia <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kobietki proszę niech mi któraś powie jak pochamować chęć na
słodycze.Zawsze przed okresem dostaję korby i muszę zjeść coś słodkiego
bo mam wrażenie ,że zwariuję a potem mam kaca moralnego.Pomocy

2. Data: 2007-03-05 19:43:46

Temat: Re: słodycze raz jeszcze
Od: jimmij <j...@j...jj> szukaj wiadomości tego autora

Kasia <k...@g...com> writes:

> Kobietki proszę niech mi któraś powie jak pochamować chęć na
> słodycze.Zawsze przed okresem dostaję korby i muszę zjeść coś
> słodkiego bo mam wrażenie ,że zwariuję a potem mam kaca
> moralnego.Pomocy

O boshe, ludzie to mają problemy...

--
jimmij

3. Data: 2007-03-05 21:15:49

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@g...com> napisał w wiadomości
> Kobietki proszę niech mi któraś powie jak pochamować chęć na
> słodycze.Zawsze przed okresem dostaję korby i muszę zjeść coś słodkiego bo
> mam wrażenie ,że zwariuję a potem mam kaca moralnego.Pomocy

Masz organizm uzależniony od węglowodanów. Jest to takie samo uzależnienie
jak od tytoniu, wódki czy narkotyków. Organizm "źle" się czuje bez słodyczy.
Tylko silna wola... "Lekarstwo" jest w Twojej głowie...:))) Twoja dieta jest
kiepska, to ona "wymusza" jedzenie cukrowców.
Pozdrawiam Jurek M.

4. Data: 2007-03-06 13:47:35

Od: "poranna.kawa" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Mar, 20:11, Kasia <k...@g...com> wrote:
> Kobietki proszę niech mi któraś powie jak pochamować chęć na
> słodycze.Zawsze przed okresem dostaję korby i muszę zjeść coś słodkiego
> bo mam wrażenie ,że zwariuję a potem mam kaca moralnego.Pomocy

Nic z tym nie zrobisz:) Wiem z doświadczenia. Ale trochę szaleństwa
chyba nie zaszkodzi:)) Poza tym, ktoś powiedział chrom a ja dodam
jeszcze magnez w tabletkach. Moze nieceo pomoże.

5. Data: 2007-03-06 14:54:52

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia" <k...@g...com> wrote in message
> Kobietki proszę niech mi któraś powie jak pochamować chęć na
> słodycze.Zawsze przed okresem dostaję korby i muszę zjeść coś słodkiego bo
> mam wrażenie ,że zwariuję a potem mam kaca moralnego.Pomocy

a daj sobie spokoj z wyrzutami sumienia.

iwon(K)a

soczewki
soczewki kontaktowe
Ból migdałków a czosnek z mlekiem?