słoje wecka

1. Data: 2002-11-12 10:10:19

Temat: słoje wecka
Od: "Kamas.hw" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Macie jakieś pewne sposoby na otwieranie? Ja wczoraj tak się wq..., że
użyłem młotka. Teoretycznie pociąga się za "ucho" od gumki, ale się
urwało.

--

pozdrawiam:-)
Sławomir J. Marusiński (Kamas.hw)

1. Data: 2002-11-12 11:55:40

Temat: Re: słoje wecka
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamas.hw" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Macie jakieś pewne sposoby na otwieranie? Ja wczoraj tak się wq..., że
> użyłem młotka. Teoretycznie pociąga się za "ucho" od gumki, ale się
> urwało.

To jeszcze ktoś ten wynalazek stosuje???? 8-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

1. Data: 2002-11-12 15:00:50

Od: j...@s...pl (Joanna Michalska) szukaj wiadomości tego autora

> Macie jakieś pewne sposoby na otwieranie? Ja wczoraj tak się wq..., że
> użyłem młotka. Teoretycznie pociąga się za "ucho" od gumki, ale się
> [...]
Witam!
Można spróbpować pod gorącą wodę włożyć bo podważanie nożem to się
uszczerbkiem kończą albo złamaniem noża.
Pozdrawiam ze smakiem Asia M. z Olsztyna

1. Data: 2002-11-12 18:06:33

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Użytkownik "Kamas.hw" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> To jeszcze ktoś ten wynalazek stosuje???? 8-)
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Ja kupilam cala mase roznej wielkosci sloi wecka w internecie - sa
bardzo ladne, takie baniakowe w ksztalcie, i wspaniale dzialaja - uzywam
je juz trzeci rok, i nawet te same gumki. Ladnie wygladaja na polce, i
natychmiast mozna poznac, czy konserwa jest szczelna czy nie - w
szczelnej cycek gumkowy jest skierowany w dol, w nieszczelnej jest
poziomy lub w gore. Jeszcze mi sie nie zdarzylo urwac cycka, ale mysle,
ze od biedy mozna by podwazyc ostrym cienkim nozem?
MB

1. Data: 2002-11-12 19:18:31

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Swego czasu jak takie słoiki były w powszechnym uzyciu to można było kupić
maszynkę do otwierania.Polega to na tym, że na rączce umocowane są dwie
szczęki odpowiedni zwężone z jednej strony (są z jakiegoś termoutwardzalnego
tworzywa , są wytrzymałe na użycie siły ściskajacej) aby można było je
zahaczyć o szczelinę z gumką i naciskając na uchwyty podważa się wieczko.
Ja takie coś mam ale to już chyba zabytek.
Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2002-11-12 21:44:05

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja takie coś mam ale to już chyba zabytek.
> Pozdrawiam
> Dorota

Ja tez mam, pozdrawiam, imienniczko:)))))

Dorka

1. Data: 2002-11-13 12:23:49

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Macie jakieś pewne sposoby na otwieranie? Ja wczoraj tak się wq..., że
> użyłem młotka. Teoretycznie pociąga się za "ucho" od gumki, ale się
> urwało.

A nie lepiej szczypcami lub kombinerkami? a ucho urwało się, bo może guma
już zbyt stara?
Pamiętałeś o wygotowaniu gumek przed wekowaniem?
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

1. Data: 2002-11-14 09:11:01

Od: "Kamas.hw" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
guma
> już zbyt stara?
> Pamiętałeś o wygotowaniu gumek przed wekowaniem?

Guma rzeczywiście była stara, to był słoik z kiszonymi ogórkami z
ubiegłorocznych zbiorów. Gotowałem moja ulubioną ogórkową na
nereczkach. A kombinerkami to jak? Ja walnąłem delikatnie czubkiem
młotka, zrobiła się dziurka już :-))

--

pozdrawiam:-)
Sławomir J. Marusiński (Kamas.hw)
Gdańsk, ICQ 14539957; GG 5420750

ananas w cieście sezamowym...
Kurczak zapiekany
Sklep kolonialny w Szczecinie
Ryż Dziki - co jest grane?
Proporcje - rozwazania praktyczno-teoretyczne