słony smak - pomocy!

1. Data: 2007-07-03 13:24:55

Temat: słony smak - pomocy!
Od: "alina " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich forumowiczów.
Siedzę w internecie i szukam pomocy , bo póki co lekarze nie potrafią
powiedzieć , co mi dolega.

Od 1,5 roku męczy mnie słony smak w ustach a z tym łączą się dalsze problemy
- pojawiające się czerwone plamy na twarzy , cera jakby spieczona i piekąca.

Odwiedziłam już lekarza ogólnego , stomatologa i alergologa. Badania
wszystkie w normie , więc nie wiem co mam dalej robić.

Może ktoś z Was mi pomoże?

2. Data: 2007-07-03 21:26:58

Temat: Re: słony smak - pomocy!
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

aa
Użytkownik "alina " <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> problemy
> - pojawiające się czerwone plamy na twarzy , cera jakby spieczona i

Smaki mogą być dla człowieka informacją prawidłowej lub nieprawidłowej
czynności narządów wewnętrznych (powiązanie z układem wegetatywnym).
Ponieważ nie umiemy kierować się instynktem, te informacje z kubków
smakowych docierają do podwzgórza, mózg może odebrać taki sygnał
patologicznie lub nie odbierze go wcale i na zasadzie wpływu regulacyjnego
powiązanego z układem wegetatywnym może powodować zaburzenia czynności
określonych narządów i tak:
Smak gorzki - reprezentuje serce i jelito cienkie.
Smak słodki - żołądek, trzustka i śledziona.
Smak ostry - płuca i jelito grube.
Smak słony - nerki i pęcherz moczowy.
Smak kwaśny - wątroba i pęcherz moczowy.
Często chęć spożywania określonego smaku wskazuje na zaburzenia
odpowiedniego narządu. Dodatek określonego smaku wzmacnia odpowiedni narząd,
zbyt często stosowany, osłabia - dlatego często to co nam najbardziej
smakuje to nam najbardziej szkodzi. Zdecydowana większość ludzi kieruje się
smakiem w odżywianiu, a nie instynktem. Powoduje to że jemy źle. Żywienie
optymalne "odblokowuje nam pierwotny instynkt. (Przykład: mleko kobiety dla
dorosłego jest niesmaczne, dla dziecka jest najlepszym pokarmem, ono nie
umie się kierować smakiem, kieruje się instynktem, dopiero rodzice uczą
nieprawidłowych nawyków, oczywiście, jeżeli sami źle się żywią. (Drugi
przykład:: zwierzęta domowe - jedzą to co im dają ludzie i bardzo często są
odzwierciedleniem swojego właściciela pod względem chorób).
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-07-04 07:12:31

Od: "niusy.onet.pl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> co im dają ludzie i bardzo często są odzwierciedleniem swojego właściciela

Kropla za kroplą drąży skałę!
Podziwiam Cię człowieku, że mimo takiej nagonki Ty dalej swoje...
Jolka

4. Data: 2007-07-04 07:50:37

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niusy.onet.pl" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
>>
> Kropla za kroplą drąży skałę!
> Podziwiam Cię człowieku, że mimo takiej nagonki Ty dalej swoje...
> Jolka
Mnie zależało na przeczytaniu mojego postu przez autora wątku, a nie Twojego
podziwu...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

5. Data: 2007-07-04 12:59:03

Od: "Michał" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zwierzęta domowe - jedzą to co im dają ludzie i bardzo często są
> odzwierciedleniem swojego właściciela pod względem chorób).

A co polecisz na wypadanie włosów, brzuszek-piłeczkę i słaby wzrok?

BTW, wrzuć gdzieś swoje zdjęcie.

MSPANC

6. Data: 2007-07-04 13:39:31

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niusy.onet.pl"
> Kropla za kroplą drąży skałę!
> Podziwiam Cię człowieku, że mimo takiej nagonki Ty dalej swoje...
> Jolka

Witaj
Ale co tu podziwiać??
On za te bzdety które tutaj wypisuje ma kasę, to jego praca.
Pracujesz gdzieś?
Tez Cie ktoś za to podziwia?
Pozdrawiam
Cancer

7. Data: 2007-07-04 18:41:12

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolka napisal:

> Kropla za kroplą drąży skałę!

...i wlasnie o to "onym" chodzi. Po sprywatyzowaniu sluzby zdrowia, dla
zubozonych mas przygotowuja rzesze przeroznych szarlatanow i innych
optymalnopodobnych specow od oszukiwania chorych ludzi (oberony, analiza
wlosa,...analiza kropli krwi i inne tego typu czary mary )

> Podziwiam Cię człowieku, że mimo takiej nagonki Ty dalej swoje...

Heh......on ze swoja internetowa "paczka", potrafi przeprowadzac naprawde
prawdziwe nagonki.
Stara szkola propagandy i dlugoletnia praktyka, bardzo sie tym naganiaczom z
sekty niskoweglowodanowej przydaja:)

Ja jakos takich osob nie podziwiam, moze dlatego, ze na ich widok mama zazwyczaj
silny odruch wymiotny....

8. Data: 2007-07-04 19:51:18

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> optymalnopodobnych specow od oszukiwania chorych ludzi (oberony, analiza
> wlosa,...analiza kropli krwi i inne tego typu czary mary )

Pytanie tylko... kto co powoduje ubożenie owych mas, i dlaczego jest
uczciwie tyrając masy ciągle nie mogą wyżyć od pierwszego do pierszego....
?.

http://www.blog.gwiazdowski.pl/index.php?subcontent=
1&id=174

Czy czasami nie jest to wina comiesięcznego haraczu na w/w "dobroczyńców z
NFZ-u i ZUS-u i inną chołotę ?.....

I czy nie jest najbardziej wkurwiające w tym wszystkim to iż w/w naganiaczy
również można spotkać w "państwowej służbie zdrowia", utytułowanych
"specjalistów"....?

http://tiny.pl/f8n2

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://drendriu.ovh.org

"Uwaga !!!. Niniejszym informuję iż nie jestem lekarzem medycyny :) ."

9. Data: 2007-07-11 22:09:05

Od: "alina " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek <m...@o...pl> napisał(a):

> aa
> Użytkownik "alina " <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

Po awanturach w stylu optymalni i nieoptymalni doszłam do wniosku , że chyba
nie mam co liczyć na jakąkolwiek pomoc .
To przypomina mi zagrywki w naszym obecnym rządzie...
Przykre ...a miałam nadzieję , że portal "medycyna" istnieje po to by pomagać.

Tylko jedna osoba próbowała napisać coś konstruktywnego a reszta ją opluła.
Wielkie dzięki dla forumowiczów . Czy ja też mam wyjechać do Irlandii?

10. Data: 2007-07-11 22:55:36

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alina napisala:

> [...]
> To przypomina mi zagrywki w naszym obecnym rządzie...
> Przykre ...a miałam nadzieję , że portal "medycyna" istnieje po to by pomagać.

Jurek M. jak slusznie podkresliles/as jako jedyny dal ci "fachowa" porade, wiec
nie rozumiem twoich pretensji.
Wiecej od optymalnych dowiesz sie na ich grupach, o ile oczywiscie sam/a nie
jestes juz opty.
Zreszta oni czesto maja problemy z prawidlowym odczuwaniem: smaku, wechu,
czucia, zaparc, zawrotow glowy, zanikow pamieci, dzwonienia w uszach, brzydkim
oddechem .....itp, itp.:)
To sa specjalisci w tych sparawach wiec zajrzyj na ich grupy, moze pomoga.

Leczenie skręconej kostki
dretwiejacy palec
rozwalona noga - help bo boli
Żywotność bakterii a harmonijka ustna - chyba nietypowy problem...
USG - ciąża w Warszawie ?