Re: slow cooker

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: slow cooker
From: XL <i...@g...pl>
Date: 18 Nov 2017 21:25:44 GMT

XL <i...@g...pl> wrote:

> Ja bym od razu użyła tego ustrojstwa do konfitowania - coś mi mówi, że nada
> się idealnie.

Przeprowadziłam szybki dokształt w necie i mam wątpliwości związane z
temperaturą poniżej 100 st. C - niektóre szkodliwe mikroorganizmy giną
jednak w wyższej... A i konfitowanie chyba jednak odbywa się w temperaturze
sporo wyższej niż 100 st. C. - tłuszcz nie wrze, nie ma tu smażenia, ale
(ponieważ tłuszcz wrze w temp. >100) raczej na pewno jest nagrzany do ponad
100.

--
XL