Re: slow cooker

Data: 2017-11-18 22:37:22
Temat: Re: slow cooker
Od: j...@g...com

W dniu sobota, 18 listopada 2017 22:09:15 UTC+1 użytkownik FEniks napisał:
> [...]
najważniejsze nie przypalony garnek !!

> Tylko pozazdrościć. A jaki model wolnowara masz? Może przyjdzie się
> skusić na kolejny sprzęt...
>
> Ewa

Ewo,
Nie ma oczywiście czego zazdrościć. W sklepie był tylko jeden rodzaj -crockpot.
Metodę wolnego (długiego) gotowania wymyślono na południu Stanów i przeniesiono do
Australii. (Albo odwrotnie - ja znam tą wersję :)))Potem o tym zupełnie zapomniano i
po latach przywrócono tę dormę gotowania już w formie elektrycznej.

Ludzie we wszystkim znajdą jakąś wadę, a że to niezdrowe albo niepotrzebne albo
....itp

PS:Przy nazwie slow cooker upieram się z powodu prodiża malaksera miksera blendera
itp. Tworzenie idiotycznych i niepotrzebnych moim zdaniem nowotworów językowych jest
przerostem formy nad treścią.
Co stanie się normą oczywiście zadecyduje o tym młode pokolenie które teraz wali w
pampersy a nie ja czy Wy.