słownik ortograficzny

1. Data: 2008-02-13 22:45:28

Temat: słownik ortograficzny
Od: "Monikas" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

ponieważ w okolicznych księgarniach wybór słowników ortograficznych jest
mizerny, liczę na podpowiedź, jakie wydawnictwo wziąć pod uwagę. Ze słownika
ma korzystać pierwszoklasista, dobrze by więc było, gdyby miał czytelny
układ, wyróżnione graficznie zasady pisowni, ciekawe ilustracje i pozytywną
ocenę użytkowników ;). Objętość i oprawa nie mają znaczenia.

--
Monika

2. Data: 2008-02-14 06:02:01

Temat: Re: słownik ortograficzny
Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Feb 2008 23:45:28 +0100, Monikas napisał(a):

> Ze słownika
> ma korzystać pierwszoklasista,

A widziałaś WSiP-u słowniczek Wesołej szkoły, właśnie dla klas I-III?
Powinien się nadać.
--
Elżbieta

3. Data: 2008-02-18 20:26:20

Od: "Monikas" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@o...peel> napisał w wiadomości

> A widziałaś WSiP-u słowniczek Wesołej szkoły, właśnie dla klas I-III?
> Powinien się nadać.

Dzisiaj udało mi się go znaleźć. IMO reguły gramatyczne można było bardziej
w nim wyróżnić, ale do użytku szkolnego powinien wystarczyć - do domowego
wybrałam słownik z G&P. Dzięki za podpowiedź.

--
Monika

Ulga na dzieci
Jak sie bawia malolaty - zazdroszczą głupcy, którzy nigdy młodymi nie byli
Mundurki - ktoś coś wie?
Nieznane dzieje Teresy
Czy ludzie mądrzy są ateistami, satanistami i sekciarzami?