slowo

1. Data: 2006-11-29 12:14:30

Temat: slowo
Od: i...@v...pl (Edyta ) szukaj wiadomości tego autora

Mama pewien problem nie dawno milam badanie kregoslupa i wyszlo mi w
wynikach ze mam LUMBALIZACJE. Lecz nie wiem co to za slowo. I co ono
oznacza. Czy moge sie dowiedziec??? Bo troszke sie przestraszylam i nie
wiem co mi jest.

2. Data: 2006-11-29 12:21:57

Temat: Re: slowo
Od: "klarka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta " <i...@v...pl> napisał w wiadomości
wosci.pl...
> [...]
> wynikach ze mam LUMBALIZACJE. Lecz nie wiem co to za slowo. I co ono
> oznacza. Czy moge sie dowiedziec??? Bo troszke sie przestraszylam i nie

weź długopis i kartkę i napisz 100 razy- nauczę się korzystać z googli,
buziak i powodzenia!

Ostre potrawy - szkodliwe?
Re: LCD 17" i 19" a czytelnosc - prosze o wypowiedz uzytkownikow
szukam laryngologa w Łodzi ...
ogolne oslabienie - powod i "leczenie"
Powiedzcie co dodaje sie do kroplówki