slub a rosliny

1. Data: 2000-10-04 19:12:46

Temat: slub a rosliny
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
Czy powinnam cos posadzic w ogrodzie z okazji slubu mojej corki
i jezeli tak to co? biorac jeszcze pod uwage fakt, ze moja dzialka nie jest
za duza.
Pozdrawiam serdecznie
Wiesia Karpowicz

--
http://friko.onet.pl/ko/wukar
e-mail: w...@p...onet.pl

2. Data: 2000-10-05 04:29:32

Temat: Re: slub a rosliny
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Oczywiscie ze tak.
Proponuje Ci ktoras z jodel koreanskich karlowych
np:
Abies koreana Silber Kugel
Silber Pearl
Silber Maver
Silber Zwerg
Dark Hill
Oberon
ewentualnie buka wolno rosnacego
Fagus sylvatica "Mercedes"
Pozdrawiam,Boguslaw Radzimierski.:)

3. Data: 2000-10-05 05:14:52

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy powinnam cos posadzic w ogrodzie z okazji slubu mojej corki
>(...)
> Pozdrawiam serdecznie
> Wiesia Karpowicz

A może to córka powinna coś posadzić z okazji swojego ślubu?
Życzę młodym szczęścia, a teściowej udanego zięcia.
Pozdrawiam Krystyna

P.S. Sam fakt, że jesteś z koszalińskiego budzi moją sympatię, bo to moje
strony rodzinne.

4. Data: 2000-10-05 11:37:08

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesia Karpowicz wrote:
> Czy powinnam cos posadzic w ogrodzie z okazji slubu mojej corki
> i jezeli tak to co? biorac jeszcze pod uwage fakt, ze moja dzialka nie jest
> za duza.

A czy corka z mezem maja jakas dzialke? Jesli nie to zostaw troche
miejsca zieciowi na zasadzenie kilku debow i lip :-)

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek K. :-)

5. Data: 2000-10-05 12:21:11

Temat: Odp: slub a rosliny
Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <p...@n...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:007d01c02e84$dcb53dc0$091da0d4@ppp...
> Witam.
> Oczywiscie ze tak.
> Proponuje Ci ktoras z jodel koreanskich karlowych
> np:
> Abies koreana Silber Kugel
> Silber Pearl
> Silber Maver
> Silber Zwerg
> Dark Hill

To ewentualnie podpowiedz jeszcze, gdzie te cudeńka są w sprzedaży:)
P.S. "Kórnik" nie może być? No bo jeśli ogród już zapchany...
Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2000-10-05 18:10:36

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam.
To nie cudenka tylko karlowate jodly zabierajace malo miejsca w ogrodzie a
powodujace wyscig szkolkarzy w celu zdobycia innej rosliny o nazwie tak
wznioslej ,zeby nie bylo watpliwosci ,ze jak sie taka posiada to sukces
murowany.
O odroznieniu ich nie ma mowy, wyglad podobny ,a wzrost uwarunkowany gleba
,nawozeniem,pielegnacja itp.
A wszystko to poto abysmy wysuplali z kieszeni reszte gotowki i nabyli to
cacko.
Ostatnio moj dobry znajomy kolekcjoner iglakow bedac w moim ogrodzie
wykrzyknal oburzony,alez Ty przeciez nie masz zadnych nowych hitow!!!
Pozostane przy tym co posiadam i bede sie staral ,aby stworzyc im warunki do
prawidlowego rozwoju.

7. Data: 2000-10-05 18:37:06

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Dziekuje wszystkim za rady i zyczenia, karlowy iglak jeszcze sie zmiesci,
(gorzej z tymi debami i lipami ), mlodzi nie
dorosli jeszcze do checi posiadania wlasnego ogrodu ale corce na balkonie
roza niezle kwitla.

8. Data: 2000-10-06 01:27:32

Od: Andrzej M <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> napisał / wrote:

> [...]
> Czy powinnam cos posadzic w ogrodzie z okazji slubu mojej corki
> i jezeli tak to co? biorac jeszcze pod uwage fakt, ze moja dzialka nie jest
Ja byłbym za propozycją Krzysztofa M - dąb- w żadntm razie lipa :-/ i niekoniecznie
ogródku.
Pozdrawiam AM

--
Poznaj irysy http://www.republika.pl/emandrzej

9. Data: 2000-10-06 07:03:57

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej M wrote:
> Ja byłbym za propozycją Krzysztofa M - dąb-

Prosze nie mylic Krzysztofa K z Krzysztofem M.

Pozdrawiam serdecznie
Krzysztof K :-)

10. Data: 2000-10-06 07:16:26

Temat: hity (Re: slub a rosliny)
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski wrote:
> Ostatnio moj dobry znajomy kolekcjoner iglakow bedac w moim ogrodzie
> wykrzyknal oburzony,alez Ty przeciez nie masz zadnych nowych hitow!!!

W zwiazku z tym, ze w poprzednim liscie piszesz: "Powoluje na swiadka
Piotra S.( kilka dni temu byl w moim ogrodzie i widzial
kwitnace goryczki)" oraz tym, ze ostatnio 'nie bywa' na grupie Piotr S.
wnioskuje, ze spedza on ostatnio czas na jezdzeniu po Polsce i
poszukiwaniu hitow :-)

Piotrze S. - jesli bedziesz na G. Slasku zapraszam do siebie.

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek K. :-)

Jestem nowa
Krótkie pytanko