slub a rosliny

11. Data: 2000-10-06 09:26:03

Temat: slub albo rosliny
Od: Jan Turulski <t...@n...uwb.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

wydaje mi sie, ze to temat rownie interesujacy jak ten, w ktorym litera
"a" nie ma dolepionego "lbo".
konkretnie,

- czy nie ma zadnej sprzecznosci miiedzy fascynacja roslinami (ogrodem),
a fascynacja (przynajmniej czasami ;-)) ta druga nasza polowka (aktualna
lub potencjalna)?.

- czy fascynacja ogrodem lagodzi, czy zaognia sprzecznosci z partnerem?

- czy zwiazek dwoch manijakow ogrodowych jest bardziej interesujacy, czy
tez gdy jeden jest stukniety na punkcie ogrodow a drogi to tylko(szmatki
i pachnidla lub fura i pilka kopana)?.

macie w tym wzgedzie jakies doswiadczenia/ przemyslenia. czy tez
uwazacie tak jak ja, ze ogrod to tylko w pojedynke mozna lubic, ten
drugi w najlepszym wypadku tylko przeszkadza :))).
pozdrawiam
j.t.

12. Data: 2000-10-10 05:18:35

Temat: Re: slub albo rosliny
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Turulski" <t...@n...uwb.edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> uwazacie tak jak ja, ze ogrod to tylko w pojedynke mozna lubic, ten
> drugi w najlepszym wypadku tylko przeszkadza :))).

Ja myślę, że nawet najlepiej dobranych partnerów trudno posądzać o
jednolitość gustów, pomysłów i potrzeb. W takiej sytuacji, gdy partnerzy w
ogrodzie są "równoprawni", może dochodzić do konfliktów. Trzeba wtedy
wykazać wiele wyrozumiałości, cierpliwości i miłości nie tylko do ogrodu,
ale także do partnera.
Najlepiej, jeżeli "rządzący" jest jeden. Taka sytuacja ma miejsce gdy drugi
partner nie interesuje się ogrodem, a prace w ogrodzie wykonuje tylko po to
aby nikt nie robił mu trudności w wyjściu na ryby lub mecz.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

13. Data: 2000-10-10 05:37:00

Temat: Re: slub a rosliny
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl
> Czy powinnam cos posadzic w ogrodzie z okazji slubu mojej corki
> i jezeli tak to co? biorac jeszcze pod uwage fakt, ze moja dzialka nie
jest
> za duza.

Biorąc ten fakt, pod uwagę proponuję posadzenie doniczkowego (tarasowy)
mirta (mirt). Z tego mirtu (z uwagi na fakt, że za 20 lat będzie moda na
retro) można zrobić wianek na ślub dla córki Twojej córki.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

14. Data: 2000-10-11 05:37:41

Temat: Re: hity (Re: slub a rosliny)
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Koterba" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
ze spedza on ostatnio czas na jezdzeniu po Polsce i
> poszukiwaniu hitow :-)
>
> Piotrze S. - jesli bedziesz na G. Slasku zapraszam do siebie.

Piotrze S. - jeżeli będziesz miał przy sobie hity, zapraszam do siebie :-).
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

15. Data: 2000-10-11 18:42:10

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za pomysl, ale przyznam szczerze, ze poniewaz sama mam corke,
chcialabym, zeby ona miala syna.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

16. Data: 2000-10-13 04:59:36

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dziekuje za pomysl, ale przyznam szczerze, ze poniewaz sama mam corke,
> chcialabym, zeby ona miala syna.

No, więc, dobrze. Niech będzie to wianek dla żony-syna-córki.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

Jestem nowa
Krótkie pytanko