slub i dziecko

11. Data: 2004-02-17 16:29:12

Temat: Re: slub i dziecko
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katia wrote:

> Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> koncu

> O, to jest niezly pomysl.
> Ale wyobrazam sobie, ze podczas ceremonii slubu dziecko, zwlaszzca male,

Czterolatek to już nie małe dziecko, zwłaszcza, gdy idzie na ślub własnych
rodziców;-)). On tak był przejęty swoją rolą, jakby sam conajmniej był
panem młodym. Myślę, że rodzice sami najlepiej znają swoje dziecko i
wiedzą, czy można mu powierzyć tak ważne zadanie ( co można podkreślić,
przygotowując młode do ceremonii).
> mzoe nie wytrzymac - zacznie nudzic sie , marudzic.. a przeciez trudno
> wymagac, zeby rodzice (rodzic) odszedl na chwile zeby malucha uspokoic....
> wiec czy takie dziecko wytrwa godzine stania "po srodku"?

Może stać nieco z boku, pod okiem babci/świadka, który w razie potrzeby
ustawi do pionu. No i warto mieć plan awaryjny.

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło"

12. Data: 2004-02-17 20:25:58

Od: Limeryk <cutit///xmgrx@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 16 Feb 2004 11:45:28 +0100, Katia wrote:

> [...]
> wymagac, zeby rodzice (rodzic) odszedl na chwile zeby malucha uspokoic....
> wiec czy takie dziecko wytrwa godzine stania "po srodku"?

Co prawda nie moje dziecko, ale miałam dwuletnią druhnę na swoim ślubie
(miała mieć drużbę w tym samym wieku, ale zdezerterował i usiadł w ławce z
rodzicami:-)). Mała co prawda nie wytrzymała długo na krzesłach za nami i
przyszła do nas, staneła między mną i panem młodym i była bardzo dumna. No,
musiałam się z nią wymienić na bukiety, bo mój jej bardziej odpowiadał ;-)
i raz kazała nam się rozsunąć, żeby zrobić jej więcej miejsca. Ale jak na
takie dziecko była bardzo dzielna i grzeczna. Grzeczniejsza niż na
normalnych mszach, pewnie ze względu na pełnioną funkcję;-).
Sądzę, że dzieci stać na więcej niż nam się wydaje :-D.
--
Pozdrawiam Limeryk
limeryk @ tlen.pl

Niemiła niespodzianka
Taki ze mnie zimny dran?
17-sto latek i cały ten flame...
Organizacja skromnego ślubu i przyjęcia
dlaczego chcielibyście wziąć ślub ze zmarłym ???