ślub u Franciszkanów

1. Data: 2003-03-17 17:14:27

Temat: ślub u Franciszkanów
Od: Grzegorz <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Was brał ślub u o.Franciszkanów ?

Jakie sa wasze odczucia co do calej ceremoni?

Przymierzam się własnie powaznie do wyboru kościoła w którym weźmiemy
ślub i franciszkanie sa jednym z faworytow.
Precyzując miejsce naszego ślubu to Brodnica lub najbliższa jej okolica
(blisko Torunia) - niestety mieszkamy dość daleko od niej i stąd moje
pytanie do Grupowiczów. A czas nagli ..:)

A może jest mi ktoś wstanie polecić inny kościół w Brodnicy -
jako "sprawdzony" ?

pozdrawiam
Grzegorz

2. Data: 2003-03-18 10:04:31

Temat: Re: ślub u Franciszkanów
Od: Magdalena <m...@i...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz napisał(a):

> [...]
> pytanie do Grupowiczów. A czas nagli ..:)
>
> A może jest mi ktoś wstanie polecić inny kościół w Brodnicy -

Może się nie orentuję w obecnych zwyczajach ale o ile mi wiadomo to ślub
bierze się w kościele parafialnym przyszłej żony. Jeśli chce się brać w
innym kościele wtedy jest z tym wiele zachodu: pozwolenia, sprawy
papierkowe itd. Teraz wtrącę coś od siebie - byłam bardzo szczęśliwa, że
brałam ślub we własnym kościele.

3. Data: 2003-03-20 09:55:15

Temat: Re: ?lub u Franciszkanów
Od: "Anna Templer" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> jako "sprawdzony" ?

Polecam kościół Fara w Chełmnie.
pozdrawiam
Ania

Re: powiedzcie dlaczego?? :-(
Czy to tutaj widzialem ... ?
jak przez www?
Powitanie
Jezeli masz dom i duza dzialke, to powinienesz je miec.........