sluby, wesela, baloniki etc (dlugo i o sobie :) )

21. Data: 2002-02-22 18:08:16

Temat: Re: sluby, wesela, baloniki (dyrdymalki osobiste :)
Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

satia napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
>wschodu Polski (ex-bialostockie). Byla bardzo prorodzinna, mimo ze jej
>malzenstwo z moim ojcem bylo jak kara za najgorsze grzechy poprzedniego
>zycia.
>Byla wspaniala, kochajaca, zaborcza, stanowcza i nie znoszaca sprzeciwu.
>Taka kochana mama, ale jako ze bylo jej przykro, tak zwyczajnie smutno, ze
>corka znowu cos wymysla - jakie sprzewroty - zawsze bylo mi jej zal i dla
>niej tyle bym zrobila. Gdyby dzis zyla - a jej najwiekszym marzeniem zawsze
>bylo dozyc wesela corki - zrobilabym to wesele dla niej wlasnie

Satio - tak mi przyszlo do glowy. Moze wyjasnij tesciom, ze nie chcesz robic
wesela, bo nie moze byc na nim Twojej Mamy, ktora tak bardzo marzyla... Ze
bez Niej czulabys sie zle, ze w ogole wystarczy ze jej nie bedzie na slubie,
ze wesele bez Niej moze byc dla Ciebie bolesne... tak sobie pomyslalam,
luzno.

Margola

22. Data: 2002-02-23 08:42:27

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako OBAS zapodała:

> A moja babcia powiedziała nam wspaniały wiersz,za co jestem jej bardzo
> wdzięczna,bo to jedna z nielicznych pamiątek,która mi po niej została(na
> kasecie video).

A mój dziadek odśpiewał nam ludową piosenkę o tym kto w rodzinie rządzi i
zapowiedzieła panu młodemu, że jeśli ja się poskarże na niego, to on będzie
miał z dziadkiem do czynienia( dziadek miał wtedy 78 lat) ;-)) Też mam na
kasecie.

Justyna
"Lepiej grzeszyć i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło."

Kto zna gimnazjum na Rozlogi (w-wa Bemowo)
przyjecie urodzinowe
Rodzinny dom dziecka
ciąża, dziecko, kotek
partnerka w ciąży