smalec

11. Data: 2002-09-09 21:34:55

Temat: Re: smalec
Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Leszek" <l...@w...pl> wrote in news:ali8o0$kn8$1@news.tpi.pl:

> Janku, Janku, prawda boli . nie mow ze to jedzenie jest niesmaczne
> bo ak nie jadles.

Tak, jasne, nie jadł nic tłustego... Ciekawa teoria, swoją drogą.

> Wole zjesc jajecznice niz salatke z pomidorow.

Zależy jaka jajecznica i jaka sałatka...

> Gdybysa byl choc troche bystry to bys zauwazyl ze w
> takiej salatce jest 99% WODY i pelno przypraw do smaku

Rozumiem, że jajecznicę jesz bez przypraw? To ja wolę pomidory...

--
/**** Umysł kolejno wybiera nas z tego świata. ****\
\**** P.K.Dick ****/

12. Data: 2002-09-10 17:57:52

Od: t...@p...wp.pl (daniel przez male d) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 8 Sep 2002 21:14:15 +0200, "Leszek" <l...@w...pl> wrote:

>Danielu Ja jem tluszcz w duzych ilosciach juz ponad 4 lata i nie ma om
>megatywnego skutku na moj organizm jesli sie go wlasciwie sporzywa!
>Sam smalec nie jest szkodliwy, ale jak zjesz do niego kanapke chleba albo
>dwie , to juz inna sprawa. Zmierzam do tego , ze nie powinno sie "mieszac
>paliw". Jesli tluszcze to tluszcze, a jesli weglowodany to weglowodany.

no ale ja wlasnie nie jem samego smalcu tylko zawsze z chlebkiem, i
dlatego sie pytam czy jest cos co pozwoli mi na zlagodzenie
negatywnych skutkow jedzenia "smalcu z chlebkiem".

>Pozdrawiwam
>Leszek (optymalny)
>:)

pozdrawiam
daniel

13. Data: 2002-09-11 06:29:54

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dlatego sie pytam czy jest cos co pozwoli mi na zlagodzenie
> negatywnych skutkow jedzenia "smalcu z chlebkiem".

Zrezygnowanie z chlebka....* :-))))))))))

"Jadarek" - Dariusz Kral

* - no, przynajmniej ograniczenie...

14. Data: 2002-09-12 22:38:41

Od: "CezAR" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "daniel przez male d" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> hej
> mam maly problem, raz na jakis czas moja mama przyrzadza domowej
> roboty smalec, ktory ja uwielbiam, a poniewaz jak juz ten smalec jest
> to ja go jadam w duzych ilosciach (codziennie przez miesiac) to
> zastanawiam sie nad negatywnymi skutkami takiego jedzenia. z tym wiaze
> sie moje pytanie: czy jest cos co neutralizowaloby negatywny wplyw
> smalcu na organizm, moze jakies warzywa czy cos...
> czekam na wasze rady i pozdrawiam
> daniel

Zapytaj w aptece o Chitinin.Podobno pochłania tłuszcz(i nie tylko) z
jedzenia.

Dieta i pigulki
dieta dla chorego
B12
Re: Leki wspomagające odchudzanie
O HIV dla Krysi, ktora zapomiała co napisała.