soczewki

1. Data: 2005-12-11 11:31:04

Temat: soczewki
Od: Bogdan <"shudokan[wytnij]"@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc
Bylem u okulisty zbadal wzrok i zalecil okulary o mocy +X. Jednak gdy
powiedzialem mu o tym ze potrzebuje soczewki kontaktowe zalecil mi o 0,5
wieksze.
Czy to normalne?
Pozdrawiam Bogdan

2. Data: 2005-12-11 11:38:00

Temat: Re: soczewki
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Bylem u okulisty zbadal wzrok i zalecil okulary o mocy +X. Jednak gdy
> powiedzialem mu o tym ze potrzebuje soczewki kontaktowe zalecil mi o 0,5

Istnieja tabele przeliczeniowe z korekcji okularowej (lub faktycznie
stwierdzonej) na moc soczewek. Przy plusach, od pewnej mocy soczewki powinny
byc o ilestam mocniejsze niz korekcja okularowa.

pozdr.

casus

3. Data: 2005-12-12 10:21:33

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 11 Dec 2005 12:31:04 +0100, Bogdan wrote:

> [...]
> Bylem u okulisty zbadal wzrok i zalecil okulary o mocy +X. Jednak gdy
> powiedzialem mu o tym ze potrzebuje soczewki kontaktowe zalecil mi o 0,5

tak, to z tego powodu, ze soczewke masz blizej oka. czasami sie zdarza, ze
"nie wskoczy" z tymi przeliczeniami, dlatego dostajesz probne soczewki,
jesli cos nie dziala to powinni zmienic. najczesciej przeliczenia sa
prawidlowe, u mnie jednak trzeba bylo dwoch wymian, zebym przy trzeciej
opcji widziala optymalnie.

mam nadzieje, ze u ciebie nie bedzie takiej potrzeby, przyjemnego noszenia
:}

--
Boska

dreszcze i pocenie
Masturbacja przez sen. Jak i czy to możliwe?
badania prenatalne
POCZTOWKA DLA CHOREGO CHLOPCZYKA /RAK KOSCI/
Do medyków ;)