soczewki na allegro

1. Data: 2008-03-27 21:25:08

Temat: soczewki na allegro
Od: "Tomek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos kupuje soczewki kontaktowe na Allegro?

Sa dwukrotnie tansze niz w salonach optycznych.

Czy nie powinno byc strachu, ze to jakies gowniane podrobki?

Ma ktos jakies doswiadczenie? A co o tym sadza specjalisci, o ile takowi sa
na forum ????

--

Pozdrawiam serdecznie

Tomek

2. Data: 2008-03-27 21:31:40

Temat: Re: soczewki na allegro
Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> czy ktos kupuje soczewki kontaktowe na Allegro?
>
> Sa dwukrotnie tansze niz w salonach optycznych.
>
> Czy nie powinno byc strachu, ze to jakies gowniane podrobki?

Korzystam z akowych od dwóch lat z "o2 optix". Staram sie kupować u
optyków.

Nie zauważyłem różnicy w porównaniu z tymi z salonu.

Różnica w cenie ma dwie przyczyny:

1. Jedynym kosztem sklepu internetowego bywa szafa z soczewkami w domu. Sam
wynajem powierzchni na salon generuje potężne koszty.
2. Sklepy internetowe mają duży rabat od ceny hurtowej netto producenta - ze
względu na dużą sprzedaż.

Pozdrawiam

Seco

3. Data: 2008-03-27 23:28:28

Od: maya1st <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
> Użytkownik "Tomek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Ja kupuję, u tego sprzedawcy
Od paru lat używam Ciba Vision Night&Day na zmianę z Dailies. To te same
soczewki, co w salonach optycznych. Oryginalnie pakowane, z terminem
ważności do 2009, 2100 roku. Oni mają też swój sklep internetowy nie na
Allegro. http://www.hamerlik.com/
Jeśli czegoś akurat nie ma na aukcjach, kupuję tam. Można sobie cudów
zażyczyć, sprowadzają na zamówienie, tylko wtedy czas oczekiwania ok. 30
dni.

IMO nie ma ryzyka.

Pozdrawiam
M.

4. Data: 2008-03-28 13:58:45

Od: "misiowa" <a...@m...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maya1st" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Jeśli czegoś akurat nie ma na aukcjach, kupuję tam. Można sobie cudów
> zażyczyć, sprowadzają na zamówienie, tylko wtedy czas oczekiwania ok. 30

Witam,
ja kupuję w sklepie Hamerlika albo u Hamerlika na allegro - w zależności czy
akurat jest potrzebna mi aukcja.
Od roku kupuję (jak mój poprzednik Ciba Vision Night&Day) i jestem
zadowolona z kazdego zakupu.
Polecam tego sprzedawcę, i myślę, że faktycznie nie ma ryzyka

pozdrawiam
misiowa

5. Data: 2008-03-28 17:50:59

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Tomek pisze:
> [...]
>
> Czy nie powinno byc strachu, ze to jakies gowniane podrobki?
>
> Ma ktos jakies doswiadczenie? A co o tym sadza specjalisci, o ile takowi sa

ja kupuję i nie ma różnicy (oprócz ceny) jeśli chodzi o jakość, to jest
ten sam towar. Do tego dodają zwykle gratisy, przeważnie mały płyn, co w
przypadku zakupu 6 soczewek np. Night&Day od Ciba Vision ( to się teraz
nazywa Air Optix) daje kilka dyszek oszczędności :)

6. Data: 2008-03-31 07:51:51

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek <l...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
>
> Czy nie powinno byc strachu, ze to jakies gowniane podrobki?
>
> Ma ktos jakies doswiadczenie? A co o tym sadza specjalisci, o ile takowi sa

kupuję na Allegro ze wzgl. na ceny właśnie. Wcześniej miesięczne Optix o2,
teraz 1-dniówki. Jaki jest sens podrabiania czegoś, co kosztuje 1 zł? I trzeba
toto wyprodukowac przeciez...

Kosmetyki i ciuchy są podrabiane na grandę, o soczewki jestem spokojna.
pozdr.H.

zawał serca i by passy - co potem?
flonidan a alkohol
korekta laserowa krotkowzrocznosci
łupież - nie wiem co robić :(
Program do czytania(bo duża wada) jak mieć za darmo?