soki i koktaile

1. Data: 2000-10-17 13:03:15

Temat: soki i koktaile
Od: "piotr" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jakie są wasze ulubione soki i koktaile. Spodziewamy się z żonką dzidziusia
i chciałbym podawać moim pociechom coś zdrowego i smacznego. A jak to w
ciąży bywa za każdym razem coś innego-:)))
Dzięki
Piotr

1. Data: 2000-10-17 13:10:22

Temat: Re: soki i koktaile
Od: "piotr" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

No i może znacie jakieś potrawy, które panie w ciąży powinny spróbować - z
racji na swoje zasoby witaminowe.
Zwariowany tata (niedługo).

1. Data: 2000-10-17 15:30:40

Od: "XXL" <X...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotr" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
> No i może znacie jakieś potrawy, które panie w ciąży powinny spróbować - z
> racji na swoje zasoby witaminowe.
> Zwariowany tata (niedługo).

Jesli chodzi o gotowe soczki, to ostatnio pojawily sie soki chyba Gerbera
Mama Frut czy cos takiego. Mozna to dostac w supermarketach w dziale z
zywnoscia dla niemowlat. Sa specjalnie dla mamus oczekujacych dzidziusia i
mnie osobiscie bardzo smakuja (tez oczekuje). A pozatym... rozne inne
soczki, oczywiscie najpyszniejsze wlasnorecznie wycisniete w sokowirowce.

Plus oczywiscie warzywka, owoce, a co do potraw to panie w ciazy miewaja
rozne smaki, wiec trudno polecic cos konkretnego. Aby bylo zdrowe.
Pozdrawiam
Sylwia

1. Data: 2000-10-17 17:29:06

Od: "Magdalena W." <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Cos, co ja w ciazy uwielbialam - koktajl bananowy. Wrzucasz do miksera banana i
szklanke mleka, robisz wrrrrrrrrrrrrr i dajesz zonie do wypicia. Mleko polecam
raczej chude, banan ma zdaje sie sporo kalorii.

--
Magdalena W.
=====================

1. Data: 2000-10-18 05:09:55

Od: "Zuzaczek" <s...@e...net.ae> szukaj wiadomości tego autora

Moja mama mowi ze by zaspokoic wszystkie potrzeby pan w ciazy i.e
zmieniajace sie apetyciki ze slodkiego na slony - najlepiej podac sledzia w
czekoladzie :))))))))))))))

Zuzaczek

1. Data: 2000-10-20 04:34:21

Od: "F." <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Zuzaczek wrote in message <8sjl7h$4s15@news.emirates.net.ae>...
>Moja mama mowi ze by zaspokoic wszystkie potrzeby pan w ciazy i.e
>zmieniajace sie apetyciki ze slodkiego na slony - najlepiej podac sledzia w
>czekoladzie :))))))))))))))
>
>Zuzaczek

Szwedzi jedza sledzie na slodko, nawet panowie, a rzadko sie spotyka Szweda
w ciazy ;)))....
F.

1. Data: 2000-10-20 08:49:18

Temat: sledz na slodko (Re: soki i koktaile)
Od: Dorota Szeliga <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

F. wrote:
> Szwedzi jedza sledzie na slodko, nawet panowie, a rzadko sie spotyka Szweda
> w ciazy ;)))....

Masz moze jakis przepis? Kiedys jadlam sledzia na slodko, mial cos do
czynienia z ananasem, chyba miodem i jeszcze czyms. Najpierw
powiedzialam, ze do ust tego nie wezme, ale jak w koncu wzielam, to byl
pyszny!!!
I to wlasnie podobno byl sledz po szwedzku.

Dorota

1. Data: 2000-10-20 08:54:30

Temat: Re: sledz na slodko (Re: soki i koktaile)
Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota Szeliga <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
> [...]
> pyszny!!!
> I to wlasnie podobno byl sledz po szwedzku.

Szwedzi uprawiaja ananasy od wiekow...

Jader

1. Data: 2000-10-20 09:00:11

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Szeliga wrote:

> [...]
> pyszny!!!
> I to wlasnie podobno byl sledz po szwedzku.

Szwedzi jedzą również śledzie kiszone (tzn w naszym pojęciu:
sfermentowane).
To bardziej pasuje mi do nazwy "sledzie po szwedzku"
A sledzie na słodko, z ananasami itd to u mnie się nazywają "śledź po
hawajsku" :))

sadyl
PS: dowcip o śledziu, panterze i puszczy: "Śledź pan tera żonę, bo się
puszcza"

1. Data: 2000-10-20 10:26:59

Od: Dorota Szeliga <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sadyl wrote:
> A sledzie na słodko, z ananasami itd to u mnie się nazywają "śledź po
> hawajsku" :))

Nazwa nieważna, daj przepis... Mogę go nawet nazwać "Sledź a la sadyl",
obiecuję.

Dorota

oliwki
kawa kolejne zagadnienia