solidna kosiarka elektryczna dobrej firmy, jaka firma i na co uwage zwracac

1. Data: 2008-06-05 18:46:34

Temat: solidna kosiarka elektryczna dobrej firmy, jaka firma i na co uwage zwracac
Od: STranger <p...@i...uk> szukaj wiadomości tego autora

Witam! :)

Muszę kupić nową kosiarkę elektryczną do koszenia ok 400 m2 gęstego
trawnika na działce ponieważ moja stara 12 letnia włoska kosiarka już
ledwie zipie, łożyska są wyjechane, hałas niemiłosierny i nie opłaca się
jej już remontować.
Poradźcie proszę jakieś dobre solidne firmy produkujące kosiarki
elektryczne i w miarę mozliwości konkretne modele. Zupełnie nie znam się
na tej branży, chciałbym kupić solidną maszynę bardzo dobrej jakości,
zrobioną z najlepszych materiałów, która będzie latami służyć
bezproblemowo (oczyw przeglądy techniczne będą robione w razie potrzeby)
Na allegro jak widzę "lepsze" (czyt. droższe) modele to m.in. Bosch i
Stiga, czy to godne zaufania firmy?
Mogę wydać na kosiarkę do 700-800 zł, ale musi to być warte swojej ceny
i nie chodzi o sprzęt profesjonalny, a o kosiarkę która pracuje maks raz
w tygodniu przez kilka godzin, ale za to ma wytrzymać wiele sezonów :)

STranger

2. Data: 2008-06-06 19:29:02

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

STranger pisze:
[...]
> Mogę wydać na kosiarkę do 700-800 zł, ale musi to być warte swojej ceny
> i nie chodzi o sprzęt profesjonalny, a o kosiarkę która pracuje maks raz
> w tygodniu przez kilka godzin, ale za to ma wytrzymać wiele sezonów :)

Ręczna, bębnowa, np. alko.
--
pozdr. Jerzy

3. Data: 2008-06-07 08:26:13

Od: STranger <p...@i...uk> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN pisze:

> Ręczna, bębnowa, np. alko.

:)
.. i używasz takiej? ;>

Gdybym pytał o ręczną nie napisałbym "kosiarka elektryczna".

STranger

4. Data: 2008-06-08 16:06:49

Od: lopez <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN pisze:
> STranger pisze:
> [...]
>
> Ręczna, bębnowa, np. alko.
400m2 przy ręcznej kosiarce wymaga już jako takiej kondycji, choć jest
wykonalne... Nie polecałbym tego rozwiązania nikomu, kto myśli, że
koszenie to tylko relaks... Można się nieźle spocić..

pozdrawiam
lopez

5. Data: 2008-06-22 19:20:21

Od: "vpw" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "STranger" <p...@i...uk> napisał w wiadomości
> Witam! :)
>
> Mogę wydać na kosiarkę do 700-800 zł, ale musi to być warte swojej ceny i
> nie chodzi o sprzęt profesjonalny, a o kosiarkę która pracuje maks raz

Ja po doświadczeniach z drogim i polecanym sprzętem Black&Decker, który po 4
sezonach wyzionął ducha ze swoimi skrętnymi kołami, super wielkim momentem
obrotowym i świetnymi mielącymi ostrzami, wziąłem się na sposób i
zainwestowałem w model firmy Asgatec. Proste jak budowa cepa: silnik: 1600W
(są też 1800), obudowa metalowa, koła duże na łożyskach, prosta konstrukcja,
kosz jakieś 60-70l. Trawa przy koszeniu ładuje się do końca kosza i wypełnia
go równomiernie. Po 2 sezonach działa jak burza. Tnie trawę przydługą,
mokrą, krótką i każdą na którą jest potrzeba.

Jak nie wytrzyma 12 lat to kupie drugą.

Bosche z nagarnianiem trawy, Stig z piękną pomarańczową obudową i swoją
renomą są na pewno świetne, ale moje doświadczenie, mówi że jednak za nie
przepłacamy.

--
vpw

Jak pozbyć się plazińca/żmiji ?
Jakie pnacze na plot ?
Uratujcie mój trawnik, proszę!
Pompa napowierzchniowa wewnątrz studni - czy dobry pomysł?
Choroba róży