sork na krety

1. Data: 2008-06-13 15:33:40

Temat: sork na krety
Od: "Ewa M" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, czy ktoś już stosował cebulki "sork" zwalczajace krety? Z jakim
skutkiem?
Pozdrawiam. EM

2. Data: 2008-06-13 18:00:36

Temat: Re: sork na krety
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa M" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam, czy ktoś już stosował cebulki "sork" zwalczajace krety? Z jakim
> skutkiem?

Wyjdzie Ci taniej, jeśli kupisz czosnek południowy (Allium moly), bo to
właśnie te cebulki, tyle że oczywiście nazwa i marketing muszą być. I jakoś
nie mogę sobie wyobrazić cebulki wrzeszczącej na kreta "a sio!", ale to
oczywiście moje prywatne zdanie:)

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2008-06-13 19:56:06

Od: "Beata" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał:

> [...]
> jakoś
> nie mogę sobie wyobrazić cebulki wrzeszczącej na kreta "a sio!", ale to
--------------

Bo one ne krzyczą. One szemrzą łagodnie - "Bądź łaskaw się się oddalić". A
on się oddala, albo nie- zależy od kindersztuby.

Beata

4. Data: 2008-06-13 20:04:24

Od: "Ewa M" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie dziękuję.
Pozdrawiam.EM

5. Data: 2008-06-15 13:10:36

Od: "Dawa" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> --------------
>
> Bo one ne krzyczą. One szemrzą łagodnie - "Bądź łaskaw się się oddalić". A
> on się oddala, albo nie- zależy od kindersztuby.
>
> Beata
Nie mam takich problemów, gdyż mam psa i to on zorwiązał za mnie ten
problem. Widzę właśnie u sąsiada nie mają psa to mają same kopce, a u mnie
jest ładny trawnik i cebulki całe.
pozdrawiam
Dawa

6. Data: 2008-06-16 08:48:36

Od: Peter von Beerpuszken <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mi ten problem rozwiązuje kotka :-) podwóreczko czyste, równe, żadnego
kopca... a i na pokarmie zaoszczędzam :-)))

7. Data: 2008-06-16 18:07:02

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Peter von Beerpuszken pisze:
> Mi ten problem rozwiązuje kotka :-) podwóreczko czyste, równe, żadnego
> kopca... a i na pokarmie zaoszczędzam :-)))

Się mylisz, żadne zwierzę nie *pożre kreta*.
;-)

--
pozdr. Jerzy

8. Data: 2008-06-17 06:32:19

Od: michalina <m...@n...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN pisze:

> Się mylisz, żadne zwierzę nie *pożre kreta*.
> ;-)

No niedokładnie, kot owszem ułoży i pochwali się, ale taki bociek zje.
michalina

Sadzenie trawy na skarpie/wale
Przesadzenie młodej jabłonki
Słonecznik ozdobny