sos jogurtowy - zageszczenie

1. Data: 2005-10-14 15:55:10

Temat: sos jogurtowy - zageszczenie
Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie Państwa ! Mam problem, i nie wiem jak go rozwiązać. Co
trzeba dodać do sosu jogurtowego (typowego do salatek), alby był bardziej
gęsty ?

Daniel Jakubowski

2. Data: 2005-10-14 16:24:34

Temat: Re: sos jogurtowy - zageszczenie
Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daniel Jakubowski" <d...@S...pl> napisał w
wiadomości news:12hjunojn9p0p$.dlg@boncki.wolin.pl...
> Witam serdecznie Państwa ! Mam problem, i nie wiem jak go rozwiązać. Co
> trzeba dodać do sosu jogurtowego (typowego do salatek), alby był bardziej
> gęsty ?

skrobie modyfikowaną

maczke drzewa chleba swietojańskiego

żelatyne, agar ...

symboli E nie pamietam ale jak poguglac to sie znajdzie..;))

M.

3. Data: 2005-10-14 16:42:08

Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek W. napisal(a):

> skrobie modyfikowaną

W sklepach latwo dostać ? Nic mi to bowiem nie mowi.

> żelatyne, agar ...

Żelatyne to sie po prostu z torebki wsypuje tak ? :)

Daniel Jakubowski

4. Data: 2005-10-14 17:31:09

Od: "Anielka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daniel Jakubowski" <d...@S...pl> napisał w
wiadomości news:d97yx7yguj13.dlg@boncki.wolin.pl...

> W sklepach latwo dostać ? Nic mi to bowiem nie mowi.

> Żelatyne to sie po prostu z torebki wsypuje tak ? :)
>

> --
> Pozdrawiam
> Daniel Jakubowski

terzba najpierw rozmoczyc w garnuszku, poczekac aż napęcznieje

KT i MB poszukiwane
Pozdrowienia
Dziwna pasta.
losos bez piekarnika