sos sojowy - gdzie kupic porzadny w w-wie?

1. Data: 2002-04-16 14:26:22

Temat: sos sojowy - gdzie kupic porzadny w w-wie?
Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

od dluzszego czasu staram sie kupic porzadny sos sojowy a nie jakis z
cukrem i karmelem na dodatek.
dzis juz ktorys raz bylam na poznanskiej (w tym orientalnym sklepiko-barze)
i sie zdrowo zirytowalam. bo ktorys raz z kolei maja polke zastawiona
sosami (nie tylko sojowymi) i wszystkie do d. niektore, jak pewne znane
napoje pewnych znanych koncernow, w skladzie maja najpierw wode a zaraz za
nia cukier i dopiero gdzies dalej przypomina im sie o soi lub jakims
dziwnym ekstrakcie z soi. zenada. a juz zupelnie sie zalamalam jak po
drugiej stronie (czemu oddzielnie?) wypatrzylam sos sojowy z podanym po
polsku zadowalajacym skladem, po czym doczytalam po zngielksu ze tak jest i
cukier i maka ryzowa i chyba jeszcze z 3-4 inne skladniki zupelnie w
polskiej wersji pominiete!

no, juz sie wyzalilam wiec prosba:
kto wie gdzie w w-wie nabyc porzadny sos sojowy? najlepiej w okolicach
srodmiescia.
i przy okazji jakie marku polecacie?

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2002-04-17 06:28:27

Temat: Re: sos sojowy - gdzie kupic porzadny w w-wie?
Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PatryCCCja" <k...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> polskiej wersji pominiete!
>
> no, juz sie wyzalilam wiec prosba:
> kto wie gdzie w w-wie nabyc porzadny sos sojowy? najlepiej w

Kikkoman chyba się nazywa, a poszukaj obok biura ogłoszeń "Gazety
Wyborczej"
Pamiętam, że był tam dobry sklepik, albo w pasażu obok "Hybryd"

1. Data: 2002-04-17 07:54:04

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> i przy okazji jakie marku polecacie?

Na różnych bazarach miewają oryginalne chińskie, skład zapisany krzaczkami
to i problemu mieć nie będziesz w rozszyfrowywaniu zawartości.
;-)))
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Remember that ignorance is expensive. Own a good set of encyclopedia."
http://www.wiw.pl/biblioteka/encyklopedia/

1. Data: 2002-04-17 09:28:28

Od: "Hadaar" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kto wie gdzie w w-wie nabyc porzadny sos sojowy? najlepiej w okolicach
> srodmiescia.

np. sklep wegetarianski przy placu teatralnym pod kolumnami...

> i przy okazji jakie marku polecacie?

Tamari

> pat
> --
> Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
> PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl
> SPINACZ http://www.spinacz.pl/

pzdr,

1. Data: 2002-04-17 10:16:22

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksander Kłosiewicz wrote:

> Kikkoman chyba się nazywa,

kikkomana mam teraz. zostala mi niestety lyzka, moze dwie. kupowalam dawno
temu wlasnie w tym sklepiku na poznanskiej. od tamtego czasu go juz nie ma.
a ten co opisalam powyzej to tez kikkoman, tylko cholerstwo jakies inne,
sklad ewidentnie byl chory po prostu.

> a poszukaj obok biura ogłoszeń "Gazety
> Wyborczej" > Pamiętam, że był tam dobry sklepik

a gdzie dokladnie? wybacz ale sie nie oglaszala nigdy ;P

> albo w pasażu obok "Hybryd"

dzieki
pat

1. Data: 2002-04-17 10:35:22

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "PatryCCCja" <k...@s...pl>
> [...]

a ten co opisalam powyzej to tez kikkoman, tylko cholerstwo jakies inne,

Podaj prosze producenta i dystrybutora obu sosow.
Pozwoli to innym uniknac niesympatycznych niespodzianek.
Pozdrowka
barbara

1. Data: 2002-04-17 11:26:38

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Czaplicka wrote:
> [...]
> sklad ewidentnie byl chory po prostu.
>

> Podaj prosze producenta i dystrybutora obu sosow.
> Pozwoli to innym uniknac niesympatycznych niespodzianek.

racja!
producent to kikkoman(s) pte.ltd., singapurski.
na licencji kikkoman corporation, japonia.
importer: phu pokusa hurt. hinczyk, w-wa.

najbardziej mnie jednak zstanawia czemu sklep egzotyczny taki syf
sprowadza. chyba ponad 5 rodzajow sosow i wszystkie oszukiwane.... i dla
kogo ta oferta?

pat

1. Data: 2002-04-17 15:29:33

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksander Kłosiewicz wrote:
> Kikkoman chyba się nazywa,

dostalam od markos'a fajny link:
www.decare.com.pl

i tam wyszperalam zdjecie kikkomana:
http://www.decare.com.pl/index.pl?page=produkty&act=
showone&id=51
ten o ktorym mowisz tak wyglada? bo moj, ten ktory obecnie mam, zupelnie
inaczej....
moze dlatego ze nie japonski tylko singapurski na licencji.

a ktos widzial oze w w-wie tak jak na zdjeciu? bylabym niewymownie
wdzieczna za info.

pozdr.
pat

1. Data: 2002-04-17 15:34:20

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jakies inne,
> sklad ewidentnie byl chory po prostu.

> a gdzie dokladnie? wybacz ale sie nie oglaszala nigdy ;P

Bodajże Chmielna 5, ale tolepiej będą wiedzieli tubylcy bo ja z
Pucka jestem.
pozdr.Alex

1. Data: 2002-04-17 16:28:14

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moze dlatego ze nie japonski tylko singapurski na licencji.
>
> a ktos widzial oze w w-wie tak jak na zdjeciu? bylabym

Właśnie tego używaliśmy w "Mekongu" na Wspólnej
pozdr.Alex

Jak tam z jajami???
Bendonc młodom kucharkom...
ciasto jogurtowe
Poszukuję przepisów na normalne i zdrowe wedliny
Twarde ciasto?