sos winegret

1. Data: 2000-08-01 08:54:53

Temat: sos winegret
Od: "Tomek Szmit" <t...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

jako ze jestem nowy, i wszystkie tajniki kuchni nie sa mi bliskie mam
prosbe.
Czy mógłby mi ktoś podać przepis na sos winegret???
Z góry dziękuje
tomek

1. Data: 2000-08-01 10:58:15

Temat: Re: sos winegret
Od: "Lew" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek Szmit" <t...@p...wprost.pl> wrote in message
> [...]
> prosbe.
> Czy mógłby mi ktoś podać przepis na sos winegret???

Oliwa z oliwek, wycisniety czosnek, sol, pieprz i ocet. Proporcje wedlug
upodoban, najlepiej poeksperymentowac na malych ilosciach.
Lew

1. Data: 2000-08-01 12:59:24

Od: "Marek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lew napisał(a) w wiadomości: <8m6ago$q91$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>...

>Oliwa z oliwek, wycisniety czosnek, sol, pieprz i ocet. Proporcje wedlug
>upodoban, najlepiej poeksperymentowac na malych ilosciach.

bez musztardy i soku z cytryny?

pzdr;)
M.

1. Data: 2000-08-01 13:55:12

Od: "Lew" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> Lew napisał(a) w wiadomości: <8m6ago$q91$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>...

> bez musztardy i soku z cytryny?

Yasne.
Robilem to juz w/g kilku przepisow i ten, ktory podalem najbardziej mi
pasuje do salaty i kapusty pekinskiej, a takze do pseudo-mizerii. Jesli
chodzi o cos innego to nie pozostaje nic jak tylko skorzystac z Kuchni
Polskiej ;-))
Lew

1. Data: 2000-08-01 16:23:10

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Marek <b...@p...onet.pl> wrote:

> Lew napisa"(a) w wiadomości: <8m6ago$q91$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>...

> bez musztardy i soku z cytryny?

Bez. Klasyczny winegret, jak nazwa wskazuje, robi sie z octu, nie
cytryny. Natomiast dodatek musztardy, oprocz tego,ze zaostrza smak,
ulatwia tez emulgowanie sie sosu.

Wladyslaw

1. Data: 2000-08-02 10:03:47

Od: e...@p...com (Mariusz Marczak) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 1 Aug 2000 10:54:53 +0200, "Tomek Szmit"
<t...@p...wprost.pl> wrote:

>jako ze jestem nowy, i wszystkie tajniki kuchni nie sa mi bliskie mam
>prosbe.
>Czy mógłby mi ktoś podać przepis na sos winegret???
http://www.kuchnia.3miasto.pl/31_2173.htm i kolejne przepisy.
Smacznego :-9

Mariusz Marczak
Merlin
2B || !2B

http://www.kuchnia.3miasto.pl "Wirtualna Kuchnia Polska"
(było: http://friko3.onet.pl/el/kuchnia "Wirtualna Kuchnia Polska")
http://www.elblag.info.pl Internetowy informator Elblag i Okolice
http://ebowo.vc.pl Kanal IRC #EBowo

Witam - O jedzonko pytam ( Slomiany wdowiec)
kurczak z rozna
Ryba po grecku
Zmywarka do naczyn ktora wybrac?
????