sosy z restauracji Sphinx

1. Data: 2006-03-06 11:45:33

Temat: sosy z restauracji Sphinx
Od: "Joanna Widz" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uwielbiam 3 sosy: czosnkowy, cebulowy i jeszcze jakiś niezidentyfikowany
podawane do dań w sieciach restauracji Sphinx. Czy ktoś ma przepisy na te
sosy? Albo zbliżone do nich?

asia

2. Data: 2006-03-06 12:19:30

Temat: Re: sosy z restauracji Sphinx
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Widz" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> Uwielbiam 3 sosy: czosnkowy, cebulowy i jeszcze jakiś niezidentyfikowany
> podawane do dań w sieciach restauracji Sphinx. Czy ktoś ma przepisy na te
> sosy? Albo zbliżone do nich?

Udać się do Sfinksa...

3. Data: 2006-03-06 13:28:12

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Joanna Widz" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Udać się do Sfinksa...

Albo poguglać...wszystkie te sosy juz były omawiane na grupie...i nie są to
jakies wyrafinowane kompozycje ;)))

M.

4. Data: 2006-03-06 13:28:23

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisał(a):
> Użytkownik "Joanna Widz" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Udać się do Sfinksa...

Ci tez dziury w budżecie na grupie łatają?
;-)
pozdr. Jerzy

5. Data: 2006-03-06 13:36:21

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Ci tez dziury w budżecie na grupie łatają?
> ;-)

Marek niejaki podpowiedział wersję dla tych połatanych. Vide: post Marka :-)

Pzdr

6. Data: 2006-03-06 13:41:58

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>te

>Albo pogugla?...wszystkie te sosy juz by?y omawiane na grupie...i nie s? to
>jakies wyrafinowane kompozycje ;)))
>
>M.

Taaaa, ale zanim osoba dojdzie do samych przepisow to pewnie
bedzie musiala sie przegryzac przez
6732465734267436534254326747843789 postow
sarkastyczno-awanturniczych :PPP

Pierz, co dolewa oliwy (moze byc wloska) do ognia
K.T. - starannie opakowana

7. Data: 2006-03-06 13:57:46

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak napisał:

> Ci tez dziury w budżecie na grupie łatają?

Najwyraźniej. Niedawno zdarzyło mi się (wybaczcie, po prostu nie miałem
innego wyjścia, tzn. swojej kuchni pod ręką, a w brzuchu burczało) jeść
w tej knajpie. Najbardziej zdumiała mnie porcja polecana dla 2 osób,
którą sam bym wciągnął jako przystawkę, a rozśmieszyła - surówka
dosłownie rozsmarowana po talerzu. "Rozsmarowana" tzn. cieniutka jak
papier warstewka sałatki pokrywająca sporą część talerza - optycznie ma
toto prawdopodobnie sprawiać wrażenie większej ilości, ale przecież "nie
ze mną te numery" ;-)

PWZ

8. Data: 2006-03-06 14:38:52

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:aueo02lquvait1rpf792i7lirghca1e57g@4ax.com...

> [...]
> 6732465734267436534254326747843789 postow
> sarkastyczno-awanturniczych :PPP
>
> Pierz, co dolewa oliwy (moze byc wloska) do ognia

bardzo przepraszam ale zapytania o sosy z różnych fastfudów powtarzja sie
ostatnio srednio 2x na tydzień wiec nie powinno byc wiekszego problemu z
odfiltrowaniem poszukiwanego ;P

marek

9. Data: 2006-03-06 19:08:42

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 06 Mar 2006 14:57:46 +0100, Piotr Zawadzki napisał(a):
> Najbardziej

też mnie to wnerwia :)
na sałatce to tam strtasznie oszczedzają :-/
poza tym zadna rewelacja!
natomiast polecam grecką :)

10. Data: 2006-03-07 12:04:38

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek W."
<U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU
.UplU> napisał w
wiadomości news:duhde2$aub$1@news.lublin.pl...
> Albo poguglać...wszystkie te sosy juz były omawiane na grupie...i nie są
> jakies wyrafinowane kompozycje ;)))

Dodać do nowej strony. Razem z panierką KFC i ciastem na pizze z pizzy hut.
:)

Agata, co nie lubi

Maszyna do pieczenia chleba !!
Co to za urządzenie?