south beach - pytania

21. Data: 2004-06-27 16:25:32

Temat: Re: south beach - pytania
Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cbmpps$o8u$1@inews.gazeta.pl...

> >Mozarellę light znalazłam ;)
>
> Jak się nazywa? (Producent, producent!)

Santa Lucia - ten sam co ricotty.
Nie wiem skąd jesteś. Ja w Warszawie kupiłam na Wilanowie (Na Sobieskiego)
:)

> Ja znalazłam za to 2 sery typu żółtego odtłuszczone.

Oj tego to chyba sporo jest: "Hit z RyK", "Lindals light", "westberg light",
więcej nie pamiętam, ale na pewno jeszcze są.

Jutro sprawdzę dwa sklepy, w których maja czasem różne perełki. Zapytam o tą
ricottę i galaretkę.

pozdrawiam

Sandra

22. Data: 2004-06-27 19:35:50

Od: "agra" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Wlasnie zbieram sie do tej diety,ksiazka juz zamowiona.
Poki co czytam Wasze uwagi.
Moze to glupie pytanie ale uswiadomcie mnie jakim serem jest Ricotta?Kolo
jakich go szukac?Przeszukalam dzis polke z serami w Auchan i nic takiego nie
znalazlam.
Mam jeszcze prosbe moze macie namiary na jakies dobre strony www
zamieszczajace info o tej diecie ewentualnie moze moglybyscie napisac swoje
przykladowe menu?Bede wdzieczna.
--
agra Legnica
a...@p...fm

gg 2024408

23. Data: 2004-06-27 21:02:37

Od: "agra" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Mascarpone. W Geant widziałam na pewno.

Qrcze to tez niewiele mi mowi...No wiem wiem sloma z butow:-P ale ja dotad
glownie ser zolty i rozne serki do chleba tylko jadalam.
Ach,zeby u mnie byl Geant...

> pozdrawiam
>
> Sandra
I ja rowniez.
agra

24. Data: 2004-06-27 21:03:34

Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Offelia <o...@p...onet.pl> napisał(a):

> Santa Lucia - ten sam co ricotty.

Aha. Santa Lucia na szczęście akurat dość rozpowszechniona jest. Acz ricottę
kupowaliśmy dotąd firmy IGOR. Też włoska firma, trochę tańsza.

> Nie wiem skąd jesteś. Ja w Warszawie kupiłam na Wilanowie (Na Sobieskiego)
> :)

(Dygresyjnie: akurat nie z Wawy, ale jak tem jestem to akurat w tych
regionach. (Sobieskiego, Locci, Nałęczowska.))

Dziś zważony TŻ zaraportował brak 4kg po tygodniu SB. Nie jest źle.

JoP

25. Data: 2004-06-28 07:50:31

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziś zważony TŻ zaraportował brak 4kg po tygodniu SB. Nie jest źle.

Super :) Pogratuluj mu :)
Ja tez mam dzis tydzien, ale jeszcze sie nie waze.

Sandra

26. Data: 2004-06-28 20:54:35

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

27. Data: 2004-06-29 09:22:20

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Qrcze to tez niewiele mi mowi...No wiem wiem sloma z butow:-P ale ja dotad
> glownie ser zolty i rozne serki do chleba tylko jadalam.

Oba kremowe, oba włoskie :) białe.
Ricotta bywa rzadziej.

A Leclerc jest? Bo ma:
http://www.hipernet24.pl/se.php?sw=mascarpone

pozdrawiam

Sandra

28. Data: 2004-06-29 09:43:36

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Offelia" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A Leclerc jest? Bo ma:
> http://www.hipernet24.pl/se.php?sw=mascarpone

Zupełnie już nie wiem o co w tej diecie wam chodzi, jeśli najpierw szukacie
serów odtłuszczonych, a teraz możliwie najbardziej tłustego serka jaki jest
dostępny?

Pozdrawiam,
Adam

29. Data: 2004-06-29 15:36:13

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Adamo 2. w wiadomości news:cbrdkb$163$1@opal.futuro.pl pisze:

> Zupełnie już nie wiem o co w tej diecie wam chodzi, jeśli najpierw
> szukacie serów odtłuszczonych, a teraz możliwie najbardziej tłustego
> serka jaki jest dostępny?

Odtluszczona wersja tlustego gatunku sera to zupelnie nowa jakosc, nie
sadzisz? ;)

--
Skurcze w nogach sa rowniez czasami przyczyna zlej pracy watroby.

30. Data: 2004-06-30 07:50:33

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości

> [...]
szukacie
> serów odtłuszczonych, a teraz możliwie najbardziej tłustego serka jaki

W diecie jest mowa o serku ricotta light. Jest to jedyna możliwość zjedzenia
czegoś słodkiego na tej diecie. Ja ratuję się biorąc przed ricottą (nie mam
jeszcze wersji light) chitynin.

Sandra

a ja mam pytanko
TERAZ RMF FM-wlaczcie
[OSZUSTKA - POMOCY] Warto Przeczytać !!!
witam , ja tez tu jestem nowy:)
rzadkie wlosy