spadek

1. Data: 2006-02-27 18:45:23

Temat: spadek
Od: "nowa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Choćbyś nie wiem jak chciał sprawiedliwie podzielić to co po Tobie
zostanie , wzbudzisz najgorsze cechy ludzkie, wtedy dowiesz się jakich
naprawdę ludzi masz wokół siebie. Co ci pozostaje, kochałeś ich,
to są twoi bliscy a tak obcy.

2. Data: 2006-02-27 18:48:39

Temat: Re: spadek
Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

nowa, z którą to osobą mam niestety utrudnione relacje międzyludzkie
napisał(a):

> Choćbyś nie wiem jak chciał sprawiedliwie podzielić to co po Tobie
> zostanie , wzbudzisz najgorsze cechy ludzkie, wtedy dowiesz się jakich
> naprawdę ludzi masz wokół siebie.

Ale przecież testament można kazać otworzyć dopiero po śmierci. Wtedy się
już niczego nie dowiesz albo będziesz już mieć to, że się tak wyrażę,
głęboko....

puchaty

3. Data: 2006-02-27 20:14:05

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Choćbyś nie wiem jak chciał sprawiedliwie podzielić to co po Tobie
zostanie , wzbudzisz najgorsze cechy ludzkie, wtedy dowiesz się jakich
naprawdę ludzi masz wokół siebie.

Dlatego najlepiej wydać wszystko, nim się umrze ;-))).

d.

4. Data: 2006-02-27 21:31:11

Od: "nowa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

poblem zostal tylko zasygnalizowany. Masz racje, ze zwykle testament
otwiera sie po smierci. Ja mówie o sytuacji kiedy jedno zyje i
realizuje w calosci ustalenia wspólne. Zachowek, relacje osób nie
obdarowanych,zale, itp wszystko dostaje sie temu, który zyje.

5. Data: 2006-02-27 21:45:50

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał(a):

> poblem zostal tylko zasygnalizowany. Masz racje, ze zwykle testament
> otwiera sie po smierci. Ja mówie o sytuacji kiedy jedno zyje i
> realizuje w calosci ustalenia wspólne.

Trochę inaczej zrozumiałem Twoją wypowiedź: "choćbyś nie wiem jak chciał
sprawiedliwie podzielić to co po Tobie zostanie...".

> Zachowek, relacje osób nie
> obdarowanych,zale, itp wszystko dostaje sie temu, który zyje.

"Sad but true..."

puchaty

--
"I'm your dream, make you real
I'm your eyes when you must steal

UWAGA! PTASIA GRYPA: Główny Inspektor Sanitarny informuje!
Jak pomoc ?
Realne marzenia (?)
szukam adwokata-przejecie opieki -tata
nazwisko po slubie