specyfiki odchudzajace :)

1. Data: 2003-10-03 13:57:18

Temat: specyfiki odchudzajace :)
Od: "Yenefer" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich! Mam pytanko: czy macie jakies, naprawde sprawdzone
preparaty wspomagajace diete i nieszkodzace zdrowiu?

2. Data: 2003-10-03 14:09:59

Temat: Re: specyfiki odchudzajace :)
Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Yenefer napisał:

> Witam wszystkich! Mam pytanko: czy macie jakies, naprawde sprawdzone
> preparaty wspomagajace diete i nieszkodzace zdrowiu?

Te nie szkodzace zdrowiu to po prostu odpowiednie diety oparte na
zdrowych produktach.Zas kazdy specyfik, tak czy siak szkodzi,chocby
przez to,ze jest wyprodukowany przez fabryke a nie przez nature.Jesli
chcesz naprawde schudnac, wez sie za siebie a nie za specyfiki.Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

3. Data: 2003-10-03 17:21:31

Od: "Yenefer" <y.e.n.e.f.e.r!!!@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Jesli chcesz naprawde schudnac, wez sie za siebie a nie za specyfiki.Hafsa

Witaj!
Wzięłam się. Schudlam ponad 13 kg (z 75 na 60-62). Nie powiem ze bez
wyrzeczen-solidnie ograniczylam weglowodany, zrezygnowalam z ukochanych
slodyczy (choc czasami mi sie zdarza nie przezwyciezyc lakomstwa i pochlonac
jakiegos batonika czy czekoladke), nie laczylam, wiecej chodzilam zamiast
jezdzic samochodem czy autobusem, cwiczylam. Staralam sie nie przekraczac
1000-1200 kcal. Ale... Nie moge sie pozbyc tluszczyku z okolic bioder i nog.
Chudne wszedzie tylko nie tam. Cwiczenia niewiele pomagaja-zmienily tylko
ksztalt ciala ale nie zmniejszyly obwodu. Dlatego pytam o specyfiki, bo na
diecie jestem praktycznie caly czas :), a specyfikow jeszcze nie probowalam.
Czytalam w samym zdrowiu o preparacie cealin-podobno jest on pomocny w
redukcji celulitu i jest pochodzenia roslinnego. Myslalam ze moze cos
takiego by mi pomoglo...

4. Data: 2003-10-04 08:43:12

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Yenefer napisał:
> Nie moge sie pozbyc tluszczyku z okolic bioder i nog.
> Chudne wszedzie tylko nie tam. Cwiczenia niewiele pomagaja-zmienily tylko
> ksztalt ciala ale nie zmniejszyly obwodu.

A mierzylas obowdy bioder i ud?
Jedyna skuteczna metoda, jaka znam na to, to sa cwiczenia oraz
masaze.Widzialam efekty po endermologie.Jesli ciebie na to stac-
sprobuj-bedziesz mysle zadowolona.

> [...]
> Czytalam w samym zdrowiu o preparacie cealin-podobno jest on pomocny w
> redukcji celulitu i jest pochodzenia roslinnego. Myslalam ze moze cos

Reklama parafarmaceutyku...Niestety, nie umiem odpowiedziec, czy pomoze,
nikt do tej pory nie pisal tutaj, by cos pomoglo procz cwiczen i
masazy.Ja osobiscie nie uzywam zadnych tego typu srodkow-jestem takim
typem pacjenta, ktory jak nie widzi efektu juz, po 1-2 tabletkach,
natychmiast sie zniecheca i dalej nie stosuje.Moze ktos inny cos
poradzi...Pozdrawiam Hafsa
PS oczywiscie gratuluje spadku wagi.Powiem ci,ze u mnie bylo
podobnie.Ale przez te wakacje jakos nogi mi zeszczuplaly troche, sporo
chodzilam po gorach.

5. Data: 2003-10-04 12:06:38

Od: "Ola" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Nie moge sie pozbyc tluszczyku z okolic bioder i nog.

mi pomogl anty-cellutiowy krem Avonu :)
spadly 4 cm w ciagu 1,5 miesiaca!

pzdr.

Ola

6. Data: 2003-10-04 17:57:37

Od: "Yenefer" <y...@w...pl.> szukaj wiadomości tego autora

> mi pomogl anty-cellutiowy krem Avonu :)
> spadly 4 cm w ciagu 1,5 miesiaca!

A jak czesto go stosowalas?

7. Data: 2003-10-04 22:11:22

Od: "Ola" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak czesto go stosowalas?

min raz dziennie wieczorem po kapieli:)
zeby zwiekszyc wchlanianie zakladalam przylegajace spodenki
tak wlasciwie to sama sie zdziwilam efektu!

pzdr.

Ola

8. Data: 2003-10-05 05:02:37

Od: "pixi" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mi pomogl anty-cellutiowy krem Avonu :)
> spadly 4 cm w ciagu 1,5 miesiaca!

A jak się ten krem dokładnie nazywa?

Beata

9. Data: 2003-10-06 17:26:40

Od: "Ola" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak się ten krem dokładnie nazywa?

Wyszczuplajacy krem antycellulitowy z serii
AVON Solutions
taka kremowa tubka z niebieska nakretka ;)

pzdr.

Ola

nowości w diecie cukrzycowej
microwave