śpiochy

11. Data: 2006-05-02 20:07:34

Temat: Re: śpiochy
Od: "Jurek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Albo zerżniętej Izabelii:)

Dziewczyny,nie o tej porze,pliss;)))

12. Data: 2006-05-02 20:34:57

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania"

> kupiłam dzisiaj na targu "śpiochy" (tak nazywał je sprzedający)
> Co to za kwiatki?

Aniu, zastanowiłabym się dokładnie nad posadzeniem tego "tałatajstwa" w
ogrodzie. Roślina bardzo plenna a cebulki rozsypują się przy każdym
przekopywaniu. W tej chwili śpiocha uważam za chwast i jak tylko pokażą się
liście podkopuję cebulki w usunięcia nie czekając na kwiaty ... :-(

Serdecznie Miłka

13. Data: 2006-05-02 21:06:00

Od: Ania <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Miłka napisał(a):
> [...]
> przekopywaniu. W tej chwili śpiocha uważam za chwast i jak tylko pokażą się
> liście podkopuję cebulki w usunięcia nie czekając na kwiaty ... :-(

Nieeeeeeeee !
są piękne! sprawdziłam w googlach i się zachwyciłam !
i jak mam mieć takie chwasty, to chcę !

do tej pory takim nie do wytępienia chwastem
miałam nawłoć, to teraz będę miała jeszcze śpiocha,
zawsze to lepsze od perzu ;-)

pozdrowienia,

Anka

14. Data: 2006-05-03 06:34:26

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Albo zerżniętej Izabelii:)
>
> --
> Pozdrawiam,
> Marta

Znowu ktoś zerżnął Izę? Ja rozumiem,brak miejsca na nowe maliny.Ale co na to
stary Zaliwski?

Pozdrawiam, Lilka

15. Data: 2006-05-03 10:06:31

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> Aniu, zastanowiłabym się dokładnie nad posadzeniem tego
"tałatajstwa" w
> ogrodzie.
> Serdecznie Miłka

Garść tego "tałatajstwa" przyjmę z wdzięcznością
;-))
Pozdrawiam pogodnie
skryba

16. Data: 2006-05-03 14:58:07

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba"

> Garść tego "tałatajstwa" przyjmę z wdzięcznością
> ;-))

No dobra ... ale w takim razie żeby Ci to dobrze służyło to chyba trzeba
zaczekać aż uschną liście ... jak sądzisz ???

Serdecznie Miłka

17. Data: 2006-05-03 16:32:50

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "skryba"

> No dobra ... ale w takim razie żeby Ci to dobrze służyło to
chyba trzeba
> zaczekać aż uschną liście ... jak sądzisz ???
>
> Serdecznie Miłka

Gdy wejdą w stan spoczynku będzie najlepiej.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

18. Data: 2006-05-03 17:55:58

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Garść tego "tałatajstwa" przyjmę z wdzięcznością

Jak będziesz u mnie, weźmiesz ile zechcesz.
Pozdrawiam.Mirzan

19. Data: 2006-05-03 18:20:19

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak będziesz u mnie, weźmiesz ile zechcesz.
> Pozdrawiam.Mirzan.

Niestety, nie wiem czy w tym roku
będę mógł Cię odwiedzić.
;-(
Pozdrawiam pogodnie
skryba

20. Data: 2006-05-05 10:21:06

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@y...com> napisał w wiadomości

> [...]
> i jak mam mieć takie chwasty, to chcę !
>
> do tej pory takim nie do wytępienia chwastem
> miałam nawłoć, to teraz będę miała jeszcze śpiocha,

Serdecznie polecam dodać do tego złoć
http://www.atlas-roslin.pl/gatunki/Gagea_lutea.htm
zawilce http://www.atlas-roslin.pl/gatunki/Anemone_nemorosa.
htm
jaskry , np : http://www.atlas-roslin.pl/gatunki/Ficaria_verna.htm
przylaszczki http://www.atlas-roslin.pl/gatunki/Hepatica_nobilis.
htm
fiołki http://www.atlas-roslin.pl/gatunki/Viola_reichenbach
iana.htm

Wszystko to czyni prześliczną wiosnę i do zdobycia na spacerze :-)
Takoż i jam tej wiosny uczynił i mam te perełki :-) a deszczowe dni
wydatnie mi w tym pomogły .

--

pozdrawiam :-) piotrh

Nomolt Warszawa