Re: spirala

From: "Rto" <r...@n...nospam>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: spirala
Date: Thu, 11 Mar 2004 16:43:41 +0100

Użytkownik "batory" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:23b7.0000021d.40508110@newsgate.onet.pl...

> To w każdym miesiącu mam się wyrzec seksu na 2 tygodnie???? A czemuż to???

Dlatego, że należy odpowiedzialnie podchodzić do tego, co robimy?
Dlatego, że nie jesteśmy zwierzątkami? Mógłbym Ci wymienić, czym
ja kieruję (lub chciałbym się kierować) w swoim życiu. Ale Ty masz
oczywiście swoje życie, możesz przyjąć swoją argumentację,

A zresztą mnie nie pytaj, dlaczego nie chcesz mieć więcej dzieci.

> Twoje źródła są do bani, a mi się nie chce lecieć do bibliteki od razu

Sorry, wziąłem pierwszy z brzegu adres z googla.
Po czym się rozpoznaje, które źródła są do bani? Po tym, które
bardziej odpowiadają temu, co się chce wykazać?

> P.S. Moim zdniem to czy zygota jest osobą to kwestia wiary, ja wierze, że
nie
> jest, Ty że jest i na tym poprzestańmy.

A ja uważam, że medycyna powinna to rozstrzygnąć. Przypominam, że
ta grupa ma w nazwie "sci" i sugerowałbym raczej trzymanie się
argumentów naukowych, a nie tego, kto w co wierzy.
Kiedyś bardzo wierzono w to, że czarnoskórzy nie są ludźmi.
Jeszcze inni wierzą w to, że Żydzi nie są tak całkiem ludźmi.
Jak widać, wiara może doprowadzić do katastrofalnych skutków.
Odstawmy tu wiarę na bok i rozstrzygnijmy to naukowo.
Tak się powinno postępować w rzetelnych badaniach naukowych,
tzn. podejście typu "wierzę, że XX, więc swoje badania tak prowadzę,
żeby mi wyszło, że XX, a jeśli wychodzi coś innego, to to jest pomyłka"
jest niewłaściwe i godne potępienia.

Pozdrawiam,
Artek