Re: spirala

From: "batory" <b...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: spirala
Date: 11 Mar 2004 20:42:25 +0100

> Użytkownik "batory" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Dlatego, że należy odpowiedzialnie podchodzić do tego, co robimy?

Właśnie, dlatego nie płodzę się jak królik. Odpowiedzialnie. Ale nie
powiedziałeś czemu mam się seksu wyrzec???

> A zresztą mnie nie pytaj, dlaczego nie chcesz mieć więcej dzieci.

Bo nie mam już więcej cierpliwości do pieluszek, zupek i kupek

> Odstawmy tu wiarę na bok i rozstrzygnijmy to naukowo.

Eee, co naukowo? Czy kawałek mojego ciała jest moim kawałkiem ciała? Czy też
kawałek mojego ciała to osoba? Człowieku, to nadal tylko kwestia wiary.
Niewątpliwie pęcherzyk Graafa, z którego wyskoczy jajo jest kawałkiem mojego
ciała, czyż nie?, jajo, które już stamtąd wypadło i przemieszcza się poprzez
jajowód niewątpliwie też. Jak napotka po drodze plemnika to w którym momencie
staje się wg. Ciebie odrębną osobą? Jak plemnik je dotknie, jak wniknie, jak
się materiał genetyczny połaczy czy też dopiero po kilku podziałach komórki?
Dla mnie to wciąż jest kawałek mojego ciała. Jeśli by samoistnie ten kawałek
wypadł (albo też z różnych przyczyn urodził się samoistnie przed czasem) beze
mnie by nie mógł żyć (jakbym se ucięła palec to sam z siebie też by nie żył).
Jeśli się urodzi w odpowiedznim czasie spoko se beze mnie wyżyje (niekoniecznie
ja się muszę nim zajmować), no i wtedy niewątpliwie to jest osoba.
Łał, chyna zes mnie zdenerwował, a jestem chodzącym spokojem jak o mnie mówią
Pozdr. - Agnieszka