spirala

71. Data: 2004-03-12 13:13:20

Temat: Re: spirala
Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Dziękuję! Nareszcie konkretna odpowiedź na konkretne pytanie:-)
>Pozdrawiam.
>Kasik

A-ha, zakladal mi ordynator w szpitalu, jakos dziwnym trafem 10 lat temu nie
bylo problemow moralnych, a teraz trzeba sie wyklucic lub nacisnac, nie kazdy
chce zakladac zaslaniajac sie moralem swym badz sasiadow - zawsze zakladalam w
panstwowym szpitalu - nalezy sie jak psu buda i tyle.

Pozdrowki
Hania
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

72. Data: 2004-03-12 13:48:45

Od: "Kasik" <k...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
zakladalam w
> panstwowym szpitalu - nalezy sie jak psu buda i tyle.

I nie płaciłaś ekstra za tę "przyjemność"?
Kasik

73. Data: 2004-03-12 14:13:17

Od: "Rto" <r...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zakladalam w
> panstwowym szpitalu - nalezy sie jak psu buda i tyle.

O, a to nie było tak, że tylko pojedynczy, nieliczni lekarze widzą w tym
jakiś problem natury moralnej? Gdzieś tu widzę niespójność...

Pozdrawiam,
Artek

74. Data: 2004-03-12 17:28:41

Od: "BartekB" <n...@...adresu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rto" napisał
> O, a to nie było tak, że tylko pojedynczy, nieliczni lekarze widzą
> w tym jakiś problem natury moralnej? Gdzieś tu widzę niespójność...

Oczywiscie, dla tej reszty jest to problem moralno-finansowy. Znaczy,
jesli sie nie da w lape, to wtedy pojawia sie czesc moralna - wygodne,
nieprawdaz?
pzdr.
B.

--
Bartek 'BeBe' Bednarski

75. Data: 2004-03-15 08:36:19

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>O, a to nie było tak, że tylko pojedynczy, nieliczni lekarze widzą w tym
>jakiś problem natury moralnej? Gdzieś tu widzę niespójność...

niespojnosc oczywiscie jest: oni maja te dylematy do 14, gdy pracuja w
przychodni panstwowej.

Pozdrowka
Hania
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

Soczewki kontaktowe
Soczewki
Coś dziwnego w jądrze
recepta
Pigulki hormonalne a wegiel aktywny - interakcje