śpiworek dla dzidziusia

1. Data: 2007-07-09 16:15:31

Temat: śpiworek dla dzidziusia
Od: "Michalina " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

W listopadzie spodziewam się małej Michasi i chciałabym uszyć jej taki
śpiworek do spania. Oglądałam takie w Smyku i mniej więcej wiem co i jak,
ale być może ktoraś w Was posiada w swoich zbiorach jakieś schematy do
uszycia takiego śpiworka?
Z góry serdecznie dziękuję i pozdrawiam

Michalina

2. Data: 2007-07-09 16:24:39

Temat: Re: śpiworek dla dzidziusia
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michalina " <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> śpiworek do spania. Oglądałam takie w Smyku i mniej więcej wiem co i jak,
> ale być może ktoraś w Was posiada w swoich zbiorach jakieś schematy do

tu jest:
http://picasaweb.google.com/tocadamokka/ParaBeb

pozdrawiam
Wkn

3. Data: 2007-07-10 10:23:20

Od: "WM-data" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> śpiworek do spania. Oglądałam takie w Smyku i mniej więcej wiem co i jak,
> ale być może ktoraś w Was posiada w swoich zbiorach jakieś schematy do

Ja uszylam bez schematu. Wykroj gory (znaczy sie szelki, podkroj pod szyja z
przodu i z tylu) odrysowalam od spioszkow, a dol to po prostu worek
odpowiedniej dlugosci i rozszerzajacy sie ku dolowi (zrobilam dosc dlugi
szeroki, zeby maluch bez problemu machal nogami). Szelki zapinane na napy,
tak jak w spioszkach. Zamek na calej dlugosci. W srodku wypelnienie jak do
kurtek czy patchworkow. Dookola obszyte lamowka. Tez myslalam, ze to
skomplikowane, ale jak usiadlam to uwszylam w kilka godzin. Jak jestes
zainteresowana, to moge zrobic zdjecia pogladowe :)

Pozdrawiam
Magda

4. Data: 2007-07-10 10:25:17

Od: "slonk0" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2007-07-10 16:54:03

Od: "Michalina " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skomplikowane, ale jak usiadlam to uwszylam w kilka godzin. Jak jestes
> zainteresowana, to moge zrobic zdjecia pogladowe :)

Bardzo chętnie. Im więcej pomocniczych rzeczy tym lepiej. Chociaż myślę, że
to faktycznie nie powinno być trudne. Zgromadziłam już wszystkie rzeczy i
pewnie jutro usiąde do pracy.
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Michalina

6. Data: 2007-07-11 15:51:10

Od: slonk0 <s...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michalina wrote:

> Bardzo chętnie. Im więcej pomocniczych rzeczy tym lepiej.

Zrobilam zdjecia spiworka. Sa tutaj: http://www.flickr.com/photos/slonk0/

Pozdrawiam i mam nadzieje, ze beda pomocne
Magda

Wzory
[szydełko] sukieneczk anananskowa dla dziewczynki i tłumaczenie Chrumci
Poszukuję pilnie krawcowej z krakowa - Zlecenie !
[szydełko+koraliki] Naszyjnik - filmiki
szukam trzech obrazków