sploty ze sznurka

1. Data: 2002-06-10 09:43:38

Temat: sploty ze sznurka
Od: "amaunet " <a...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Dziewczyny!!!

Od jakiegoś czasu śledzę wasze dyskusje i coraz bardziej mnie to wciąga...
Jestem raczkująca, ale może w końcu stworzę coś fajnego ;-)

Interesują mnie sploty ze sznurka - może znacie jakieś?

PA!

1. Data: 2002-06-10 18:59:24

Temat: Re: sploty ze sznurka
Od: "Magda Seweryn" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Interesują mnie sploty ze sznurka - może znacie jakieś?
>
> PA!

Sploty ze sznurka? Makrama, węzły marynarskie czy jeszcze coś innego?

1. Data: 2002-06-11 06:11:04

Od: "amaunet " <a...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda Seweryn <m...@w...pl> napisał(a):

> Sploty ze sznurka? Makrama, węzły marynarskie czy jeszcze coś innego?

Wszystko...

1. Data: 2002-06-11 16:39:54

Od: "Agnieszka " <m...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

amaunet <a...@N...poczta.gazeta.pl> napisał(a):

> Wszystko...

Kurs makramy znajdziesz na stronie:
http://strony.wp.pl/wp/tomella/

miłej nauki :-) Agnieszka(misia 31)

1. Data: 2002-06-13 13:03:36

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik amaunet <a...@N...poczta.gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ae1sca$mjo$...@n...gazeta.pl...
> [...]
> Jestem raczkująca, ale może w końcu stworzę coś fajnego ;-)
>
> Interesują mnie sploty ze sznurka - może znacie jakieś?

Na "nieistniejacym" serwerku w upload 2002-04-26 jest kurs makramy
sznurkowej

Ilona

1. Data: 2002-06-14 06:08:12

Od: "amaunet " <a...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na "nieistniejacym" serwerku w upload 2002-04-26 jest kurs makramy
> sznurkowej
>
> Ilona

Hej!
Dzięki za pomoc. Właśnie znalazłam na serwerku makramę i zaraz będę śiągała.
Hura, hura, hura :-))

Pa!

Stronę internetową też zaraz odwiedzę

Jeszcze raz Pa!

1. Data: 2002-06-16 16:22:26

Od: "Magda Seweryn" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam wyplatanie hamaków ( niestety po angielsku- ale ze zdjęciami) a także
wyplatanie siatek ( można sznurkiem albo nitką) koronki igłowe (też można
sznurkiem) i sporo wzorów na makramy- ( makatki, torebki, opaski, kwietniki
i chyba nawet na jakąś kamizelkę) wszystko ( z wyjątkiem pierwszego) z
książek " Zręczne ręce"- razem z kursami. Masz ochotę?

1. Data: 2002-06-16 17:16:07

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> książek " Zręczne ręce"- razem z kursami. Masz ochotę?

Witaj Madziu.
Ja troszkę nie na temat. Dokładnie chodzi mi o książkę "Zręczne ręce". Mam
część
1 i 2. Są swietne.
Pytanie - czy masz może część 3 i czy tam jest coś o frywolitkach? Pytam, bo
oglądając te książki stwierdziłam, że części z nauką poszczególnych technik
są bardzo przystępnie napisane. I bardzo dokładne rysunki. jesli ktoś
chciałby z tej książki nauczyć się jakiejś techniki robótek, to naprawnę
można.
Pozdrawiam
Ela0626

1. Data: 2002-06-16 20:42:15

Od: "Magda Seweryn" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ela0626" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> są bardzo przystępnie napisane. I bardzo dokładne rysunki. jesli ktoś
> chciałby z tej książki nauczyć się jakiejś techniki robótek, to naprawnę
Mam wszystkie 4 ale frywolitek brak :-(
Pierwszy kurs frywolitek jaki widziałam był w Poradniku Domowym ( jakiś
stary numer) - mam część z jednym czułenkiem, z dwoma mi się gdzieś
zapodziało :-((((( a na nim się uczyłam :-(. Potem było też kilka wzorków
( kołnierzyk, kamizelka, ozdoba na świeczkę) nie wiem czy coś jeszcze?
Niestety mam tylko luźne kartki -bez numerów i dat :-(
Pozdrawiam
MagdaS

1. Data: 2002-06-16 22:38:26

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ( kołnierzyk, kamizelka, ozdoba na świeczkę) nie wiem czy coś jeszcze?
> Niestety mam tylko luźne kartki -bez numerów i dat :-(

Nawet nie wiedziałam, że wyszły aż cztery książki z tej serii. Muszę
rozejrzeć się w antykwariatach.

Proszę, jeśli możesz, to wrzuć na serwer to co masz z Poradnika, zwłaszcza
strony, gdzie są kursy. Chyba, że już tam są. Zaczynam się gubić w
zawartości serwera.

Dziękuję, pozdrawiam
Ela0626
(Warszawa)