Re: spłuczka i lecąca woda

From: "Mała" <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: spłuczka i lecąca woda
Date: 7 Oct 2006 08:53:48 +0200

> Cześć,
> wczoraj robili u nas w bloku jakieś remonty dotyczące wody i gdy
> włączyli wodę w spłuczce zaczęła mi cały czas lecieć woda. Baniaczek się
> napełnia i leci dalej. Nie dość, że to irytujące, to na dodatek,
> powoduje straszne zużycie wody. Czy da się to jakoś samemu naprawić?
> eMCe

Da się :) Ja jako kobieta Ci to mówię bo sama sobie naprawiłam :) Było to
irytujące do tego stopnia że musiałam zakręcać dopływ wody do spłuczki.
Myślę, że te remonty i ta lecąca woda nie mają ze sobą wiele wspólnego. Mnie
zaczęło lecieć bez związku z czymkolwiek po prostu zepsuł się taki element z
pływakiem w spłuczce. Woda się nabierała i pływak nie odcinał dopływu wody bo
"nie pływał", zepsuł się po prostu po latach. Nie wiem jak to wygląda w starych
spłuczkach ale w kompaktach jest to element całkowicie demontowalny, należy
zakręcić zawór doprowadzający wodę do spłuczki, odkręcić rurkę którą ta woda
płynie, otworzyć spłuczkę wymontować ten pływak, a np. w Castoramie kupić nowy.
Koszt nie pamiętam, ale drogie to nie było, ze 30 złotych chyba.

POzdrawiam,
Mała