"Niedobory wit.D mogą podwyższać ciśnienie krwi"

21. Data: 2007-07-28 06:46:10

Temat: Re: spokojna głowa!
Od: "czeremcha" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cancer <o...@m...com> napisał(a):

> Juz ja prawie przekonałaś, napiszesz jeszcze parę stronek tych bzdur to
sie moż
> skusi nawet na szklankę śmietany 30%.
> I tak właśnie działa optymalna sekta _)))

Na mnie - nie działa. Mam swój rozum. Nawet, jeśli ktoś nazwie mnie baranem.

Ania

22. Data: 2007-07-28 07:12:26

Temat: Re:
Od: "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@a...spam.pl> napisał(a):

> No widzisz, mleko mają do wyboru, a z dietami już tak nie jest, "zdrowe"
> są tylko wysokowęglowodanowe na tysiąc sposobów. Czy to jest w porządku?

A ilu znasz ludzi - nie opty - trzymających się z uporem jakiejkolwiek
diety? Zapewne niewielu. Może i żadnego. Większość je, to co lubi - bez
ideologii.

> A to normalna reakcja z tym wydłubywaniem tłustych oczek na diecie
> wysokowęglowodanowej.

Czyli organizm sam wie, co mu szkodzi. Radzi sobie sam. Nie muszę go do
niczego przekonywać.

> 3. A dzisiaj mnie odrzuca od dużej porcji np. tortu.

Mnie też - i co z tego?

> Twoja wątroba jest przyzwyczajona do węglowodanów jako podstawy
> żywienia, więc odrzuca Cię sama myśl o dużej porcji tłuszczu.

A że przyzwyczajenie jest drugą naturą - dam mojej wątrobie spokój.

> Poza tym wbrew obiegowym opiniom nawet byś nie poznała patrząc na optymalną
> potrawę na talerzu, że zawiera sporo tłuszczu i mało węglowodanów.

Patrząc - może i nie, jedząc - na pewno tak.

> Ludzie sami siebie manipulują...

A to chyba lepsze, niż dawać sobą manipulować. Zwłaszcza, jeśli się to nagle
zrozumie.

> Ależ o diecie optymalnej też piszą że może być szkodliwa... co nie znaczy,
> że musi... To taka naukowa retoryka :)

Co nie znaczy, że musi być dobra dla każdego.

Dla mnie - nie. Próbując ją wprowadzić musiałabym złamać się psychicznie - i
odrzucić składniki, za którymi przepadam. Może mój przewód pokarmowy jest o
2% dłuższy od twojego i to mi wystarczy, żeby dobrze funkcjonować jedząc to,
co powinno mnie zabić.

Ania

23. Data: 2007-07-28 09:24:25

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha" <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> sie może skusi nawet na szklankę śmietany 30%.
>
> Na mnie - nie działa. Mam swój rozum. Nawet, jeśli ktoś nazwie mnie
> baranem.

Ja Cię nazwałam baranem????
Czy Ty zawsze masz problem z odczytaniem treści tekstu???

Krystyna
--
Nigdy nie wiesz, czyje myśli przeżuwasz.

24. Data: 2007-07-28 09:31:28

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha"

> sie moż
>
> Na mnie - nie działa. Mam swój rozum. Nawet, jeśli ktoś nazwie mnie baranem.

Witam

I bardzo dobrze -))).
Juz sie zaczynałem bać, ze Cie omami ta żałosna optymalna ideologia.

Pozdrawiam
Cancer

25. Data: 2007-07-28 10:48:21

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cancer" <o...@m...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "czeremcha"

> Witam
>
> I bardzo dobrze -))).
> Juz sie zaczynałem bać, ze Cie omami ta żałosna optymalna ideologia.

I niestety, tylko tyle macie do powiedzenia na temat...
Ad personam - i to wszystko.

Krystyna
--
Cwani ludzie dyskutują o pomysłach; przeciętni - o wydarzeniach;
a małostkowi - o innych osobach.

26. Data: 2007-07-28 12:27:34

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna T, napisala:

> [...]
>
> Krystyna
> --
> Cwani ludzie dyskutują o pomysłach; przeciętni - o wydarzeniach;

:))))) No to juz zdazylas pobic na tej grupie rekord pod wzgledem ad personam.

Boszeeeee......to az tak zle z toba biedna Krystyno?

27. Data: 2007-07-28 15:46:00

Od: "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@a...spam.pl> napisał(a):

> Ja Cię nazwałam baranem????

A napisałam coś takiego????

Ania

28. Data: 2007-07-28 16:36:33

Temat: Re: Re:
Od: "MT" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Człowiekowi
prostemu, szczególnie niewykształconemu, nie potrzeba wiele perswadować, on
to szybko rozumie i wciela w życie."

A tak prostakowi wmuwisz nawet ze jest bogiem i w to uwierzy.

29. Data: 2007-07-28 16:48:09

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*"

> I niestety, tylko tyle macie do powiedzenia na temat...
> Ad personam - i to wszystko.

A co może mam sie wziąć i zacząć pisać strona za strona takie bzdury jak twoje
?? (tego sie nawet czytać do końca nie chce.)
Mi w odróżnieniu od Ciebie nikt nie płaci za pisanie bredni-)))
Będę udowadniał tobie i innym optymalnym ze białe jest białe, a czarne, czarne?
Oby to jeszcze były twoje brednie, ale to zlepek tego co powycinałaś z cytatów w
Internecie, i zlepek tego co urodziło sie w chorej glowie twojego guru.
Próbujecie tutaj na zmianę ty Krystyno Jurek i jeszcze parę dziwnych osobników,
przekonać do swojej ideologii.
Ale pytam sie Kogo???
Bo jak widać nie ma chętnych na ten wasz optymalny kit tutaj.
A ty Krystyno niby grzecznie tłumaczysz potem sie szybciutko obrażasz, ze do
kogoś nie dotarły twoje optymalne gadki.
Sorry nie dotarły i nie dotrą bo to bajki_))) dla dzieci, a tutaj dorośli
czytają posty-))).

Pozdrawiam
Cancer

30. Data: 2007-07-28 17:08:16

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A napisałam coś takiego????

No to dobrze, że się rozumiemy.

Krystyna
--
Lepiej zrozumieć mało, niż zrozumieć źle. Anatol France

Stan po eradykacji helicobacter pylori
Jak zdiagnozować który ząb boli gdy sam nie wiem?
homocyneina lub hormocyneina? na co to jest badanie??
Jakie badania na grzybice????
klinodaktylia