"Niedobory wit.D mogą podwyższać ciśnienie krwi"

31. Data: 2007-07-28 17:17:47

Temat: Re: spokojna głowa!
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cancer" <o...@m...com> napisał w wiadomości
news:f8fsbc$j5d$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Krystyna*Opty*"
>
> A co może mam sie wziąć i zacząć pisać strona za strona takie bzdury jak
> twoje > ?? (tego sie nawet czytać do końca nie chce.)

To po co się wdajesz w dyskusję ze mną, skoro ci się "nie chce czytać"
odpowiedzi?

> Mi w odróżnieniu od Ciebie nikt nie płaci za pisanie bredni-)))

I do tego jeszcze masz urojenia.

> Będę udowadniał tobie i innym optymalnym ze białe jest białe, a czarne,
> czarne?

A czy ja twierdzę, że białe jest czarne?

> Oby to jeszcze były twoje brednie, ale to zlepek tego co powycinałaś z
> cytatów w Internecie, i zlepek tego co urodziło sie w chorej glowie
> twojego guru.
> Próbujecie tutaj na zmianę ty Krystyno Jurek i jeszcze parę dziwnych
> osobników, przekonać do swojej ideologii.

Całe szczęście że TY nie jesteś dziwny...

> Ale pytam sie Kogo???
> Bo jak widać nie ma chętnych na ten wasz optymalny kit tutaj.
> A ty Krystyno niby grzecznie tłumaczysz potem sie szybciutko obrażasz, ze
> do kogoś nie dotarły twoje optymalne gadki.

??? Ja się obrażam??? Masz naprawdę urojenia na mój temat.

> Sorry nie dotarły i nie dotrą bo to bajki_))) dla dzieci, a tutaj dorośli
> czytają posty-))).

No i ok. Na tym kończę z tobą tę jałową dyskusję o niczym.
EOT.

Krystyna
--
Kto mało myśli - błądzi wiele. Leonardo da Vinci

32. Data: 2007-07-28 17:23:24

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*"

> No i ok. Na tym kończę z tobą tę jałową dyskusję o niczym.
> EOT.

Che che rozpłacze sie zaraz_)))))))))))))))))))))))))))))))))

Cancer

33. Data: 2007-07-29 11:17:03

Temat: Re: "Niedobory wit.D mogą podwyższać cisnienie krwi"
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Cancer" <o...@m...com> napisał w wiadomości

> :)
> Ja tam jeszcze nigdy nie wypiłam całej szklanki śmietanki, ale lubię sobie
> zrobić deserek z 3/4 szklanki śmietanki z dwiema łyżeczkami
> niskosłodzonych konfitur z czarnych jagód, albo owoców leśnych... mmmmniam
> :P

Od sześciu lat wypijam lub zjadam ok. 700 g śmietany na dobę. I słodkiej, i
kwaśnej i w kawie, i w bitej smietanie. Pawie też lubię... Te w
klatce...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

34. Data: 2007-07-29 11:18:21

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "flex" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> wrote in message

> To co piszesz to jest jakis chory film nie mowie oczywiscie o smietanie -
> jestescie SEKTA i niedlugo wasza dzialalnosc sie zakonczy - obiecuje Ci
> Krysiu to !!!
Mnie też obiecaj!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wraca stare?????????????....:))))
Pozdrawiam Jurek M.

35. Data: 2007-07-29 11:20:23

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> No to dobrze, że się rozumiemy.
>
> Krystyna
> --
Ania pisze jak się czuje, a Ty nie rozumiesz....:)))
Pozdrawiam Jurek M.

36. Data: 2007-07-29 12:09:44

Temat: Re: Re:
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MT" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
>" Człowiekowi
> prostemu, szczególnie niewykształconemu, nie potrzeba wiele perswadować,
> on
> to szybko rozumie i wciela w życie."
>

> A tak prostakowi wmuwisz nawet ze jest bogiem i w to uwierzy.

Nigdy nikogo nieznajomego nie nazywam prostakiem, to raz. A po wtóre, to
poćwicz z gramatyką, a potem siadaj do pisania durnych postów.
Pozdrawiam Jurek M.

37. Data: 2007-07-29 12:36:22

Od: "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek <m...@o...pl> napisał(a):

> Ania pisze jak się czuje, a Ty nie rozumiesz....:)))

W którym niby miejscu piszę o swoim samopoczuciu???

Próbujesz chamskim zagraniem kontynuować wątek, żeby móc pisać swoje
historyjki o żarciu w nadziei, że ktoś naiwny je przeczyta i zechce
spróbować?

Otóż w tym wątku NA PEWNO nie będę nic więcej pisać i pozostawię cię
niezaspokojonego...

Ania

38. Data: 2007-07-29 13:43:18

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Próbujesz chamskim zagraniem kontynuować wątek, żeby móc pisać swoje
> historyjki o żarciu w nadziei, że ktoś naiwny je przeczyta i zechce

Nic nie próbuję tylko współczuję osobom, które czują się po baraniemu...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

39. Data: 2007-07-29 15:46:38

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Naprawdę nie można tego było lepiej ująć -)))

jeszcze żeby opto-stwory pokumały, ech!

h.

40. Data: 2007-07-29 21:20:09

Temat: Re:
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "MT" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

> Nigdy nikogo nieznajomego nie nazywam prostakiem, to raz. A po wtóre, to
> poćwicz z gramatyką, a potem siadaj do pisania durnych postów.

A po trzecie MT niestety nie odróżnia ludzi prostych od prostaków... :[

Krystyna
--
Do źródła trzeba iść pod górę.

Stan po eradykacji helicobacter pylori
Jak zdiagnozować który ząb boli gdy sam nie wiem?
homocyneina lub hormocyneina? na co to jest badanie??
Jakie badania na grzybice????
klinodaktylia