"sposob na depresje"

11. Data: 2000-09-13 09:03:40

Temat: Re: "sposob na depresje"
Od: "m o n i k a" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamil Dzióbek napisał(a) w wiadomości: <3...@f...onet.pl>...

>Kochanie Ty moje, tnij posty!. A tak pozatym to nietrwa kilka sekund i mi
sie
>reka meczy. Przesadzasz z ta szybkosci, niewierze zebys tak szybko osiagala
>co chcesz. Powiedz jakiej techniki uzywasz, tak z ciekawosci, w koncu i tak
>niewyprubuje. Ale ty to masz fajnie, masturbacja kilka sekund. Ile
masturbaci na
>godzine wyciagasz?:-)
>PS. a ja myslalem ze kobiety maja gorzej, frajer ze mnie.

oj rzeczywiscie ;))))))) Trenuj miesnie brzuszka

12. Data: 2000-09-13 09:04:43

Od: "m o n i k a" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozytywne myslenie i wiara w siebie - to jest to :)))

diss order napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...

13. Data: 2000-09-14 07:59:10

Od: "m o n i k a" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamil Dzióbek napisał(a) w wiadomości: <3...@f...onet.pl>...

>Ale frajer czy ze maja gorzej z masturbacja. I o co chodzi z treningiem
>brzuszka?

Pomysl o tym podczas najblizszej masturbacji, Kamilq ;-)

>|Twoje zycie nalezy do Ciebie, |
>| jesli Ci sie niepodoba |
>d_______to je zmien.___________b [Wlochaty]

Marzenia Senne
Re: Mariuszu Grzeca, czys ty ochujal?
Witam i pozdrawiam....
Teatry-sztuka czy komercja w najgorszym wydaniu
Tworzymy Telefon Zaufania