sposób na mamisynka? długie

1. Data: 2003-11-21 14:37:59

Temat: sposób na mamisynka? długie
Od: "Zuza" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mieszkamy razem od pół roku. I było OK. (bez papierka) Mój chłopak był
wychowywany tylko przez matkę. Przy wyprowadzaniu się z domu - nie robiła
żadnych problemów. Ale... postanowiliśmy kupić mieszkanie, po dłuższej rozmowie
ustaliliśmy, że kredyt weźmiemy razem i mieszkanie będzie naszą współwłasnością
(partenrstwo). A za jakiś czas się pobierzemy. Po weekendzie (byłam w szkole w
innym mieście) okazuje się że mój wybranek rozmawiał z mamą (która miała nam
pożyczyć trochę kasy) i że ona postawiła warunek : kasę da ale pod warunkiem
że mieszkanie będzie tylko na niego. Po dwóch dniach okazało się że M. był z
mamą w banku i postanowili razem wziąść kredyt (że niby lepiej niż ze mną) - o
tym fakcie dowiedziałam się z przypadkowej rozmowy między nimi po spotkaniu z
agentem i zdecydowaniu się na mieszkanie. Je w ciężkim szoku byłam prze 2 dni,
a później zaczęłam się dopytywać M. dlaczego tak postąpił - przyparty do muru
powiedziała że nawet nie próbował mamy przekonać, i że mu nie ufam, i że nie
wiadomo z czego robię awanturę. (aha i jeszcze że po 4 latach - to nie jest
związek bo nie było papierka) pomocy.... na pytania dlaczego złamał dane mi
słowo powiedział że -oj to tylko raz ... i że on żyć beze mnie nie może ....
..... spakowałam się, i powiedziałam że muszę się zastanowić -- ale co dalej
(to było wczoraj i czuję się okroponie)

2. Data: 2003-11-21 14:53:57

Temat: Re: sposób na mamisynka? długie
Od: Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zuza wrote:

> (to było wczoraj i czuję się okropnie)

I wcale Ci sie nie dziwie.
Ja nie weszlabym w taki uklad.
Wspolwlasnosc nie musi byc 50/50, jesli
omc tesciowa tak sie trzesie o swoja darowizne.

Dominika

3. Data: 2003-11-21 15:05:03

Od: "Zuza" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I wcale Ci sie nie dziwie.
> Ja nie weszlabym w taki uklad.
> Wspolwlasnosc nie musi byc 50/50, jesli
> omc tesciowa tak sie trzesie o swoja darowizne.
>
> Dominika

I ja mu to zaproponowałałam. I nic. Ale najbardziej zabolał mnie fakt, że on
nie stanął po mojej stronie (albo raczej naszej), i że ta kobieta po 4 latach
potraktowała mnie jakbym była nikim. (moi staruszkowie kasy nie mają, a ja
zarabiam owszem ale 3/4 idzie na szkołę i dojazdy - kończę za rok).
Zuza

4. Data: 2003-11-21 15:59:01

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mieszkamy razem od pół roku.

witam
po pól roku kupowac wspólne mieszani i to brac wspólny kredyt?
hmm ja bym nie ryzykowała.
zamieszkałam z facetem po 2 miesiącach znajomosci ale nie kuiłabym
mieszkania na spólkę.
a jesli sie rozstaniecie to bedzie tylko kłopot a po co drzec koty np . z
tesciowa bo chłopak to przeciez mamisynek :) może jeden pokój mamusia kupuje
w waszym mieszkaniu dla siebie ?
pzdr.
p.>

5. Data: 2003-11-21 16:04:10

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zuza" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> słowo powiedział że -oj to tylko raz ... i że on żyć beze mnie nie może
> ..... spakowałam się, i powiedziałam że muszę się zastanowić -- ale co

ja bym zrobila to samo, co ty. dla mnie to cholerna nielojalnosc. ja z
narzeczonym tez kupowalismy mieszkanie przed slubem i akt jest 50/50, ale
nikt nie liczyl pieniedzy, ktore ile daje. od dawna mielismy tez wspolne
konto itp. no niestety - przyjaciol poznaje sie w biedze, ludzi poznaje sie
w takich trudnych sytuacjach. po takim numerze, jaki on ci wywinal, ja
obawialabym sie jego reakcji, gdy -odpukac - zachorujesz ciezko, czy cos w
tym stylu.

to strasznie bolesne. naprawde wczesniej nie mialas zadnych innych
symptomow? w zyciu czesto sa takie male i duze proby...

6. Data: 2003-11-21 16:16:54

Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I ja mu to zaproponowałałam. I nic. Ale najbardziej zabolał mnie fakt, że
on
> nie stanął po mojej stronie (albo raczej naszej),

Otóż to. Szczerze mówiąc ja bym się bała jak będzie dalej w Waszym życiu.
Moim TŻ jest jedynak. Na początku bardzo się tego bałam, że za bardzo
związany z mamą itp. Na szczęście zawsze stawał po mojej stronie i tak
powinno być niezależnie od sytuacji. Twój TŻ mówi, że zdarzyło się raz. A
jaką masz gwarancję, że się nie zdarzy drugi?

> i że ta kobieta po 4 latach
> potraktowała mnie jakbym była nikim.

to bym (brzydko mówiąc) olała. W końcu nie z Nią będziesz żyła. Moi
teściowie robili mi bardzo dużo nieprzyjemności/ świństw, ale na szczęście
trzymaliśmy sie razem i im przeszło. Nie mieli na nas bata i o to właśnie
chodzi.

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<-< i Rozalka (09.07.03.)

7. Data: 2003-11-21 16:21:08

Temat: Re: sposób na mamisynka?
Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mieszkamy razem od pół roku. I było OK. (bez papierka)

> wiadomo z czego robię awanturę. (aha i jeszcze że po 4 latach - to nie
jest
> związek bo nie było papierka) pomocy....

Potrzebujesz pomocy. Jeśli dla ciebie małżeństwo jest papierkiem..., to nie
za bardzo mnie dziwi, że woli mieć swoje mieszkanie.

Stefanek

8. Data: 2003-11-21 16:40:58

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 21 Nov 2003 17:21:08 +0100, na pl.soc.rodzina, S.Stefanek napisał(a):

> Potrzebujesz pomocy.

Jakiej pomocy?

> Jeśli dla ciebie małżeństwo jest papierkiem..., to nie
> za bardzo mnie dziwi, że woli mieć swoje mieszkanie.

Dla mnie logikę tago zdania charakteryzuje zbyt wysoki poziom abstrakcji.
Nie widzę w tym sensu tym bardziej, że autorka przecież pisała o
współwłasności.

IMO facet postąpił nie fair i ma szczęście, że trafił na kobietę, która mu
szybko uświadomiła co to znaczy dorosłość.

puchaty

9. Data: 2003-11-21 16:52:20

Od: "Slav" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> napisał
w wiadomości news:bple4f$41q$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
nie
> za bardzo mnie dziwi, że woli mieć swoje mieszkanie.

Dobrze mówią, że w Polsce zanika umiejętność czytania ze zrozumieniem -
przeczytaj tekst do którego się odniosłeś jeszcze raz i ... zauważ - została
przytoczona argumentacja nielojalnego partnera. W tej sytuacji Twój
komentarz jest bez sensu.

Jesteś w kłopocie Zuza :-((
Musisz spróbować doprowadzić do tego aby Twój partner wydoroślał. Mimo, że
należę do zwolenników małżeństwa to związek trwający 4 lata JEST związkiem
bez względu na obecność "papierka". Twoja reakcja jest właściwa tylko ... to
głównie ON powinien sobie pewne sprawy przemyśleć. Teraz TY jesteś jego
partnerką życiową a nie jego mama.

Pozdrawiam serdecznie

--
Slav
www.slav.civ.pl

10. Data: 2003-11-21 16:57:08

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> po pól roku kupowac wspólne mieszani i to brac wspólny kredyt?

no ale chyba nie poznali sie i nastepnego dnia nie zamieszkali razem?:) moze
sie myle, ale zrozumialam, ze oni sa dluzej ze soba, a od pol roku mieszkaja
razem.

zuza - jak jest?

Nie wiem co zrobić (rodzice)
Czemu mezczyzni sie zenia?