sposób na złą kobietę czyli fatalną kobietę

1. Data: 2001-02-10 15:34:43

Temat: sposób na złą kobietę czyli fatalną kobietę
Od: "nassau" <n...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć,
jestem uwikłany w pewien dość długo trwający związek- klasyka-ona ma gościa,
ale nie bardzo jest szczęśliwa w tym związku, gostek ją raczej olewa, mnie
znalazła sobie jako "przyjaciela" z którym prowadzi grę psychologiczną o
podłożu seksulanym (obiecanki cacanki, sratatata...itp..). W zasadzie mnie
się to na początku podobało, ale chyba zbyt późno zorientowałem się że to
nie wypali, bo ona lubi gry na boku bez zobowiazań, tak dla urazmaicenia
czasu. Może jest jakiś sposób żeby utrzeć nosa tej małej paskudzie? Nie żeby
ją zniszczyć, ale żeby ją zaskoczyć, tak żeby sama nie mogła się pokapować o
co chodzi w tej grze, którą prowadzi. I żeby była moja, oczywiście :) Choć
przytarcie jej nosa będzie i tak sporą satysfakcją, niekoniecznie musi być
zaraz moja.
Wszelkie rady mile widziane.
pozdro
naasau

1. Data: 2001-02-10 15:41:56

Temat: Re: sposób na złą kobietę czyli fatalną kobietę
Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

nassau wrote:
[..]
> czasu. Może jest jakiś sposób żeby utrzeć nosa tej małej paskudzie? Nie żeby

Musisz się dorwać do jej fizyczności. Wybadaj czy lubi czesanie jeśli tak
to grzebień w rączkę, iskanie, do tego takie specyficzne ugniatanie ramion
- niech ktoś Ci to pokaże, kto wie o co chodzi - a potem masaż plecków,
ale relaksujący - a nie regeneracyjny! - najpierw dłońmi potem delikatnie
ustami :))) Nie poznałem jeszcze dziewczyny, która by stawiała opór
po czymś takim, więc... będzie Twoja. :))

Książkę do takiego masażu znajdziesz gdzieś w księgarniach.

pozdrawiam
Arek

--
Używając wyszukiwarki na http://www.eteria.net
popatrz na liczbę znalezionych stron -jeśli zawiera

1. Data: 2001-02-10 15:46:31

Od: "Maja.T" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

,
> ale relaksujący - a nie regeneracyjny! - najpierw dłońmi potem delikatnie
> ustami :))) Nie poznałem jeszcze dziewczyny, która by stawiała opór
> po czymś takim, więc... będzie Twoja. :))

Arek.. czy ty wszystko kojarzysz z seksem?

1. Data: 2001-02-10 15:52:04

Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nassau napisał:

> [...]
> co chodzi w tej grze, którą prowadzi. I żeby była moja, oczywiście :)
<ciach>
> naasau

Skąd ja to znam...?:-)))
Mnie się nie udało, mimo że strasznie się zawziąłem i poruszałem się już na
granicy tego, co prawnie dozwolone.
Spłynęło jak po kaczce, po martwej kaczce.

P.

PS: Ale chętnie też posłucham porad innych.

1. Data: 2001-02-10 16:07:51

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nassau" <n...@2...pl> napisał w wiadomości

a co masz jej do zaoferowania,
bo moze nic..
E.

1. Data: 2001-02-10 17:56:52

Temat: Odp: sposób na złą kobietę czyli fatalną kobietę
Od: "Marek" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik nassau <n...@2...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:963mte$221$...@n...tpi.pl...
> Może jest jakiś sposób żeby utrzeć nosa tej małej paskudzie?
Po co? Czy nie szkoda Ci czasu i emocji? Jest tyle wartosciowych kobiet na
swiecie...

> I żeby była moja, oczywiście :)
Nie rozumiem! Czy chesz ja "zaliczyc", czy pokochac? Czy byc "zaliczonym",
czy byc "pokochanym"?

>Choć
> przytarcie jej nosa będzie i tak sporą satysfakcją
Dziwny ten Twoj swiat satysfakcji...

Marek

1. Data: 2001-02-10 18:10:34

Od: a...@b...pl (ajtne) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-02-10 18:49:17

Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Aureliusz napisał:

> Użytkownik nassau <n...@2...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:963mte$221$...@n...tpi.pl...
M:> Po co? Czy nie szkoda Ci czasu i emocji? Jest tyle wartosciowych kobiet na
> swiecie...

N:> > I żeby była moja, oczywiście :)
M:> Nie rozumiem! Czy chesz ja "zaliczyc", czy pokochac? Czy byc "zaliczonym",
> czy byc "pokochanym"?

N:> >Choć
M:> Dziwny ten Twoj swiat satysfakcji...

Drogi Marku-
czy na wszystko, co Ci się przydarza reagujesz ze stoickim spokojem i
racjonalnie? Wiesz, kto moglby wypowiedziec rade "Jest tyle wartosciowych
kobiet na swiecie...". Wybacz, ale najbardziej kojarzy mi sie to z jakas
zasuszona ciotka-stara panna, która zakochanie i milosc zna glównie z gazet.

Chociaz z drugiej strony Nassau byc moze faktycznie podchodzi do sprawy
wylacznie ambicjonalnie. (Wiemy zbyt malo). Wtedy moglbym sie z Toba, Marek,
bardziej zgodzic, ale tez nie na zasadzie "Jest tyle wartosciowych...".

Jednak jesli ona faktycznie sie nim bawi, manipuluje, utrzymuje w niepewnosci
itd., to dlaczego jej troche nosa nie utrzec? Moze pozniej dwa razy sie
zastanowi, zanim bedzie sobie w ten sposób pogrywac wobec kogos innego? (Troche
myslenie zyczeniowe, ale kto wie?)

P.

1. Data: 2001-02-10 19:10:41

Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...onet.pl...

[diablo napisal do Marka]
> [...]
> kobiet na swiecie...". Wybacz, ale najbardziej kojarzy mi sie to z jakas
> zasuszona ciotka-stara panna, która zakochanie i milosc zna glównie z

Nie wydaje mi sie, zeby nassau byl zakochany. Raczej ucierpiala po prostu
jego meska
ambicja. ;)

> Chociaz z drugiej strony Nassau byc moze faktycznie podchodzi do sprawy
> wylacznie ambicjonalnie. (Wiemy zbyt malo).

Przede wszystkim nassau sam chyba nie wie, czego chce. :)

> Wtedy moglbym sie z Toba, Marek,
> bardziej zgodzic, ale tez nie na zasadzie "Jest tyle wartosciowych...".

Alez tak! Jest tyle wartosciowych kobiet. :) A najlepszym sposobem
na "utarcie nosa" komus, kto sie nami bawi i manipuluje, jest wlasnie
pozostawienie tej osoby samej sobie i pozbawienie jej mozliwosci dalszej
manipulacji.

Pozdrawiam,
Diana

1. Data: 2001-02-10 19:13:48

Od: "Marek" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
niepewnosci
> itd., to dlaczego jej troche nosa nie utrzec?
M.in. by w tym czasie np. nie tracic mozliwosci wyjscia ku innym ludziom...

> Moze pozniej dwa razy sie
> zastanowi, zanim bedzie sobie w ten sposób pogrywac wobec kogos innego?
(Troche
> myslenie zyczeniowe, ale kto wie?)
Moze wlasnie samo nie zajmowanie sie nia, bedzie dla niej pouczajace?
Marek

miedzy innymi terapie
Stale lacze to internetu
Twój portret