[spotkanie] Warszawa listopad

1. Data: 2004-11-08 07:51:51

Temat: [spotkanie] Warszawa listopad
Od: "Honorata" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć dziewczyny!
Może zorganizujemy listopadowe spotkanie robótkowo zakręconych warszawianek?
Może w tygodniu między 15 a 19 listopada? Macie jakieś sugestie co do
miejsca i godziny?

Honorata
h...@g...pl
GG 2242065
[Warszawa]

1. Data: 2004-11-08 09:43:43

Temat: Re: [spotkanie] Warszawa listopad
Od: yenulka <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Honorata napisał(a):
> [...]
> Może w tygodniu między 15 a 19 listopada? Macie jakieś sugestie co do

ja bardzo chetnie - tylko blagam zeby to byla sroda, bo tylko ten dzien
mam wolny:(((
godzina najlepiej 17, jak zawsze.
miejsce nie mam pojecia - niech ktos powie jak w Tonicu bylo? moze sie
tam przeniesiemy?

pzdr
yenn

--
wyrzuc to co zbedne jest

1. Data: 2004-11-08 10:11:46

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

yenulka wrote:

> [...]
> mam wolny:(((
> godzina najlepiej 17, jak zawsze.
> miejsce nie mam pojecia - niech ktos powie jak w Tonicu bylo? moze sie

Mnie pasuje każdy dzień, ale ok. 18.30- więc czekajcie na mnie ;) Co do
Tonicu- nie chcesz tam pójść, wierz mi.
Temat knajpa jest wciąż otwarty :)

pozdrawiam
Julita

1. Data: 2004-11-08 10:49:47

Od: "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja reflektuje na każdy inny dzień prócz właśnie środy i poniedziałku.
Pozdrawiam
AnnaJ

1. Data: 2004-11-08 20:12:19

Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja baaardzo chetnie!
tylko bardzo prosze zeby nie byl to poniedzialek (praca do 19tej) i piatek
(szkola do 20tej)
a godzinka? raczej bez preferencji ;)

czy ktos wie jak jest w tygodniu w czułym barbarzyncy na dobrej? czy jest
tloczno?
Honorata Kulesza
honkul maupa o2.pl
gg 7307932
[Warszawa]

1. Data: 2004-11-09 11:29:09

Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kto jeszcze?
dziolszki :)
--
Honorata Kulesza
honkul maupa o2.pl

1. Data: 2004-11-09 20:20:14

Od: "Ola" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kto jeszcze?
> dziolszki :)

Ja bym chciała...kiedyś nie przyszłam...ale teraz chcę!!!
Ola

1. Data: 2004-11-10 12:09:39

Od: "Martyna Górniak" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

JA bardzo chętnie dołączę! Poprzednim razem musiałam wyjechać i bardzo nad
tym ubolewałam.

Pozdrawiam,
Marti

1. Data: 2004-11-10 15:24:14

Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja bardzo bym chciała ale mam urodziny córki... buuuuu

--
Buziaki Monia (Wawa)

1. Data: 2004-11-10 16:19:06

Od: "Sylwia" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Tydzien ok.
Dla mnie idealna byłaby środa, ale dopiero po 17:30, ewentualnie wtorek
podobnie. Pozdrawiam.
Sylwia

Łucznik 436 - czy ktoś ma instrukcję?
[xxx] PC Stitch czy inny