spotkanie w Woli u Jagody

1. Data: 2004-07-10 16:50:40

Temat: spotkanie w Woli u Jagody
Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to ja się z dziećmi tam wybieram :)

ponieważ impreza składkowa, to chciałbym, coby przyszli goście się
wpisywali, aby wiedziała na ile osób mam coś przygotować

pozdr
Ania
kombinująca z książką kucharską

--
chcesz napisać na priv usuń no.spam z adresu

mapa grupy pl.rec.ogrody
www.ogrody.agrosan.pl/mapa

2. Data: 2004-07-10 19:07:52

Temat: Re: spotkanie w Woli u Jagody
Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> ponieważ impreza składkowa, to chciałbym, coby przyszli goście się
> wpisywali, aby wiedziała na ile osób mam coś przygotować

Jadę ja.

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

3. Data: 2004-07-13 09:22:47

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> to ja się z dziećmi tam wybieram :)
>
> ponieważ impreza składkowa, to chciałbym, coby przyszli goście się
> wpisywali, aby wiedziała na ile osób mam coś przygotować

Hmm... szczerze powiem, że zastanawia mnie ta zmowa milczenia. Trudno w tej
sytuacji zaplanować np. co wykopać i zabrać z ogrodu, bo nie wiadomo kto
będzie :-(.
Chyba, że nikomu ( prócz Rafała i Krystyny Ch.) nie są już potrzebne żadne
roślinki...

Z pozdrowieniami, Maria

4. Data: 2004-07-13 09:37:18

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cd09kh$p2e$1@atlantis.news.tpi.pl Maria Maciąg
<m...@N...pl> napisał(a):

> Hmm... szczerze powiem, że zastanawia mnie ta zmowa milczenia.
> Trudno w tej sytuacji zaplanować np. co wykopać i zabrać z ogrodu,
> bo nie wiadomo kto będzie :-(.

Hejka. To ja poproszę Cię o dwa pełne zestawy roślin (sadzonek).
:-)
Pozdrawiam zachłannie Ja...cki

5. Data: 2004-07-13 09:38:40

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maria Maciąg" napisała:

> [...]
> będzie :-(.
> Chyba, że nikomu ( prócz Rafała i Krystyny Ch.) nie są już potrzebne żadne
My chyba będziemy (2 osoby).
Z roślinek, to mam tylko prośbę do Rafała o 4 Holandie.
Różę dla Marty weźmiemy.
To, czy na pewno przyjedziemy, potwierdzę w piątek.
Krzysztof

6. Data: 2004-07-13 09:42:03

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Hejka. To ja poproszę Cię o dwa pełne zestawy roślin (sadzonek).
> :-)

Zestawów nie robię, ale wiem przynajmniej, że mam zabrać coś dla Ciebie :-).

Z pozdrowieniami, Maria

7. Data: 2004-07-13 09:56:55

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cd0aok$10g$1@atlantis.news.tpi.pl Maria Maciąg
<m...@N...pl> napisał(a):

> Zestawów nie robię, ale wiem przynajmniej, że mam zabrać coś dla
> Ciebie :-).

Hejka. W każdym razie nie musisz się Mario ograniczać ilościowo.
;-) Moje auto posiada przepastny bagażnik. :-)
Pozdrawiam deszczowo Ja...cki

8. Data: 2004-07-13 10:04:36

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. W każdym razie nie musisz się Mario ograniczać ilościowo.
> ;-) Moje auto posiada przepastny bagażnik. :-)

Muszę, inaczej zawsze Ci będzie nie po drodze :-).

Z pozdrowieniami, Maria

9. Data: 2004-07-13 10:35:13

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maria Maciąg wrote:

> [...]
> będzie :-(.
> Chyba, że nikomu ( prócz Rafała i Krystyny Ch.) nie są już potrzebne żadne

A czy ktoś, kto będzie jechał z Warszawy (albo wogóle ze wschodniej
strony) może mnie zabrać prawie po drodze?
choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

10. Data: 2004-07-13 11:20:59

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 Jul 2004 12:35:13 +0200, Krystyna Chiger
<k...@p...pl> wrote:

>A czy ktoś, kto będzie jechał z Warszawy (albo wogóle ze wschodniej
>strony) może mnie zabrać prawie po drodze?

My się wybieramy najprawdopodobniej, no chyba żeby jaki
kataklizm..., odpukać. Jedno miejsce w nieluksusowym wozie się
znajdzie :) Powiedz na priva skąd Cię zabrać :)
Będzie nas 2-3 szt.

Do Marii: jakby Ci zbywało na bylinach, to chętni się znajdą :)))

Pozdrawiam,
Anka :)

Klomb
klon palmowy