spotkanie warszawsko - poznańskie

1. Data: 2004-05-22 13:26:32

Temat: spotkanie warszawsko - poznańskie
Od: "annaweronika" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie Warszawianki,
Poniewaz w przyszłym tygodniu razem z Ania pierzchałą zawitamy na pare dni do
stolicy, mamy propozycję spotkanka wspólnego - w celu zapoznania, wymiany
doswiadczen no i.... ploteczek :-) Ustaliłam już z Julką i Elą termin na wtorek
(1 czerwca), o godzinie 17.00, na Wspólnej w mieszkanku gdzie będziemy.

Po dokąłdny adres i szczegóły zgłaszajcie sie na priva do Julki ;-)

Kiedyś obiecałąm któejś z Was ([rzepraszam, z enie pamiętam któej...), ze ja
nauze sznureczka makramowego.... myślę, ze to bedzie dobra okazja :-) W ogóle
ktora ma ochote nauczyc się np. siatki filetowej, sznureczka makramowego, albo
koronki teneryfowej to zapraszam. Oczywiscie chcemy tez z Anią popodziwiać
Wasze robótki...

do zobaczenia
annaweronika

1. Data: 2004-05-22 18:02:13

Temat: Re: spotkanie warszawsko - poznańskie
Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fantastyczny pomysl :)
ja baardzo chcialabym nauczyc sie filetu.. nie wiem tylko czy zdaze do tego
czasu nabyc przybory ;)
Pozdrawiam i do zobaczyska!!

--
Honorata Kulesza
h...@o...pl

1. Data: 2004-05-29 13:41:39

Od: "ela0626" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, witam .
Wybieram się oczywiście na to spotkanie :)
Przypomnij co to jest koronka teneryfowa, cos u mnie z pamięcią ostatnio
bardzo źle ;)

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2004-05-29 16:14:28

Od: "annaweronika" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koronka teneryfowa - wyglad ajak pajęczynka, robi się ja na tekturce, nasnuwa
nitki, a potem na niej tka, wiąże się supełki (węzeł teneryfowy). Do jej
wykonania potrzeba: kalka przebitkowa, tekturka A4, igła do cerowania, nitka
POMOCNICZA (KOLOROWY KORDONEK) I BIAŁĄ NITKA 9KORDONEK, CIENKA AIDA,
ARIADNA...).
wychodza bardzo delikatniutki koronki, dobre np do zawieszenia na okno, albo
jako wstawki w obrusie / serwecie...

do zobaczenia we wtorek!
annaweronika

1. Data: 2004-05-29 17:21:32

Od: "ela0626" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ARIADNA...).
> wychodza bardzo delikatniutki koronki, dobre np do zawieszenia na okno,

Dzięki za wyjaśnienie, coś sobie przypominam.
Miałam kiedyś książkę o koronkach, pożyczyłam, nie wiem komu. W najbliższym
wolnym czasie zacznę szukać zapominalskiej, która nie oddała ;) Tam chyba
była ta technika opisana.
Chyba tylko popatrzę, jak to się robi, czasu nie będzie dużo a tematów
wiele.

Do zobaczenia
Ela

1. Data: 2004-06-01 13:34:50

Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ostatnim rzutem na tasme.. zaraz wychodze ;)..
czy ktos cos ode mnie chce na to spotkanko, ma jakies zyczenia?
Honorata Kulesza
h...@o...pl
gg 7307932
[Warszawa]