spotkanie wrocławianek

1. Data: 2003-04-24 13:47:34

Temat: spotkanie wrocławianek
Od: "Mira Z. \(Wrocław\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wrocławianki sie skrzykną i zrobią sobie spotkanko?
Najlepiej w maju, po tych dniach wolnych. Czekam na odzew.
Może nareszcie udałoby się zebrać szersze grono?
Proszę, wypowiedzcie sie koleżanki.
Pozdrawiam
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2003-04-24 18:10:20

Temat: Re: spotkanie wrocławianek
Od: "Beata Łaszewska - Radwańska" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma sprawy. Mozemy sie spotkac. Tylko gdzie i kiedy
Pozdrawiam
Beata

1. Data: 2003-04-24 18:29:10

Od: "Mira Z. \(Wrocław\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zobaczymy ile dziewcząt sie zgłosi i ustalimy gdzie i kiedy.
Myslę, że takim fajnym miejscem jest Tutti Frutti naprzeciw PDT Renoma,
a może bedą inne propozycje. Zobaczymy
Mira Z. (Wrocław)

Użytkownik "Beata Łaszewska - Radwańska" <b...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:b899ac$q4b$1@inews.gazeta.pl...

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-04-24 19:32:23

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Najlepiej w maju, po tych dniach wolnych. Czekam na odzew.
> Może nareszcie udałoby się zebrać szersze grono?

Dorota

1. Data: 2003-04-25 07:38:55

Od: "Bozena Holband" <h...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem za , tylko czekam na termin.Jestem ze Świdnicy,ale chętnie dołącze do
was.Bożena

1. Data: 2003-04-25 07:51:15

Od: "Mira Z. \(Wrocław\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja proponuję któryś z tych dni: 5,8 lub 9 maja godzina 17.30 lub 18
chyba jak zwykle, w Rynku w okolicach fontanny, z tym
że kazda powinna dzierżyć w dłoni jakieś pisemko robótkowe,
tylko po to, zebysmy mogły się rozpoznać, bo nie wszystkie się znamy.
Proszę więc, wybierzcie któryś z tych dni.
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2003-04-25 08:46:03

Od: "Beata Łaszewska - Radwańska" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja moge wylocznie w sobote albo w niedziele. Od 9 do 11 maja musze jechac do
Warszawy. Najblizszy termin to albo dluga majowka, albo dopiero 18 maja.
Pozdrawiam
Beata

1. Data: 2003-04-25 17:22:50

Od: A...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam
> Mira Z. (Wrocław)
>
> ja tez sie chetnie dolacze ustalcie kiedy, mi najlepiej pasuja wieczory
obojetnie jaki dzien

1. Data: 2003-04-26 17:37:27

Od: "Beata Łaszewska - Radwańska" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej dziewczyny - wroclawianki. Jestescie tam, czy moze sloneczko wyciagnelo
was do parku i gdzies na ustronnej laweczce dziergacie, szydelkujecie i
drutujecie?
Co ze spotkaniem?
Beata

1. Data: 2003-04-26 18:09:36

Od: "Mira Z. \(Wrocław\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesteśmy, tylko czekamy na grafik Uli i wtedy ustalimy datę.

wiadomości news:b8eg4n$je$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
wyciagnelo
> was do parku i gdzies na ustronnej laweczce dziergacie, szydelkujecie i

http://www.gazeta.pl/usenet/

Spotkanie wrocławskie
szydełko free
[xxx]cyrylica