spotkanko.. Toruń.. :-)..

1. Data: 2003-10-06 20:18:53

Temat: spotkanko.. Toruń.. :-)..
Od: "mruwa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka!
No.. chyba jednak spotkanko dojdzie w Toruniu do skutku..:-)..
Spotkanko będzie.. 10 października o 18.. spotkamy się pod
Kopernikiem..:-).. Proponuję przy tym rogu.. gdzie jest Sphinx.. i tam
zdecydujemy gdzie pojdziemy.. myślałam o herbaciarni na św. Ducha.. jak są
inne propozycje.. to nie ma sprawki.. ale to chyba by trzeba było wcześniej
ustalić czy zostaje herbaciarnia czy inne miejsce.. żebym stolik zaklepała
tak na wszelki.. bo w piątek to różnie może być ze znalezieniem miejsca..
Jak są jeszcze jakieś osóbki z Torunia lub okolic.. to zapraszam.. :-)..

--
pozdrówki..

mruwa..
(toruń)
gg 332833

Przy pisaniu na priv prosze o usunięcie NOSPAM z adresu.

1. Data: 2003-10-07 08:12:29

Temat: Re: spotkanko.. Toruń.. :-)..
Od: LaKasia <k...@N...tvk.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

mruwa wrote:
> Hejka!
> No.. chyba jednak spotkanko dojdzie w Toruniu do skutku..:-)..
> Spotkanko będzie.. 10 października o 18.. spotkamy się pod
> Kopernikiem..:-)..

A czy trzeba cos ze soba zabrac? Moze uda mi sie do Was
dolaczyc, tylko troszke sie spoznie.
Pozdrawiam
Kasia
(Torun)

1. Data: 2003-10-07 08:22:12

Od: "" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Będę :))
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-10-07 10:58:36

Od: "mruwa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Będę :))
> Pozdrawiam
> Kasia

oooooo.. czyli mam rozumieć że LaKasia i Kasia spod adresu.. silesianet.pl
to są 2 różne osóbki.?.. ale wpadka.. byłam przekonana, że to jest ta sama
osoba.:-).. No to 3 Kasie będą. ;d..

pozdrówki..

mruwa..

1. Data: 2003-10-07 13:01:51

Od: "Gonia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Będę, będę !!! :)
Gonia

1. Data: 2003-10-07 15:35:19

Od: "mruwa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy trzeba cos ze soba zabrac? Moze uda mi sie do Was
> dolaczyc, tylko troszke sie spoznie.

Pewnie, że trzeba coś ze sobą zabrac.. swoje robótki.:-).. no i dobry
humor.:-)..
skoro mówisz, że sie spóźnisz.. to żeby nie mieszać.. to niech zostanie ta
herbaciarnia.. jeśli nie bedzie nas już obok Sphinxa.. to przyjdź do tej
herbaciarni.. jak nie wiesz gdzie jest.. to napisz do mnie na priv.:-)..

1. Data: 2003-10-10 13:17:25

Od: LaKasia <k...@N...tvk.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

mruwa wrote:
> [...]
> herbaciarnia.. jeśli nie bedzie nas już obok Sphinxa.. to
> przyjdź do tej herbaciarni.. jak nie wiesz gdzie jest..

Tak mi przykro ale nie moge dzisiaj do was
zyjsc:( Dzieciaczki mi sie rozchorowaly i pani z zastrzykiem
przyjdzie dopiero kolo godz. 19.00. Moze na nastepne
spotkanie przyjde:(
Kasia

1. Data: 2003-10-10 19:00:24

Od: "mruwa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak mi przykro ale nie moge dzisiaj do was
> zyjsc:( Dzieciaczki mi sie rozchorowaly i pani z zastrzykiem
> przyjdzie dopiero kolo godz. 19.00. Moze na nastepne
> spotkanie przyjde:(

I po spotkanku.. pochwaliłysmy się swoimi dziełami.:-)..
Były też próby frywolitek.:-)..
No i teraz trzeba sie zabierać za następne robótki.. żeby mieć co pokazać
następnym razem.:-)..
Więc nic straconego.. przyjdziesz na następne spotkanko.. mam nadzieję, że
jeszcze jakieś będzie.? ;-)..

pozdrówki..

mruwa..

poszukiwane zrodlo i wzor