spoznione skrecenie

1. Data: 2009-08-25 14:01:53

Temat: spoznione skrecenie
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

krzywo stanalem, "podwinela" mi sie stopa.
Zabolalo, minelo pol godziny i przeszlo.
To bylo tydzien temu.

A od wczoraj boli mnie w kostce przy chodzeniu.
O co tu chodzi - przez tydzien zadnych objawow nie bylo, mozliwe ze
cos uszkodzilem wtedy ?

J.

2. Data: 2009-08-27 00:36:57

Temat: Re: spoznione skrecenie
Od: Jarosław Kazimierz Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> A od wczoraj boli mnie w kostce przy chodzeniu.
> O co tu chodzi - przez tydzien zadnych objawow nie bylo, mozliwe ze cos

Uszkodzenie chrząstki, powierzchnia stała się "niegładka", od ruchów coś się
mogło porobić (albo same tarcie wystarczyło), powstał stan zapalny.

Dlatego też nie zawsze potrzebne jest złamanie, żeby unieruchomić kończynę.
O ile unieruchomienie możę pomóc, to myślę że odwiedzenie lekarza ortopedy /
chirurga nie zaszkodzi absolutnie (a pomoże rozwiązać problem).

--
Jarosław K. Grzyb
http://user-maat-re.blogspot.com/

3. Data: 2009-08-27 12:05:25

Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarosław Kazimierz Grzyb" <g...@o...pl> napisał w
wiadomości news:h74kfv$8dv$1@news.onet.pl...
> [...]
>że odwiedzenie lekarza ortopedy / chirurga nie zaszkodzi
>absolutnie (a pomoże rozwiązać problem).

Kurcze, jak sobie pomysle ile to sie trzeba obecnie nachodzic zeby
ortopede odwiedzic, to juz mi sie odechciewa, zwlaszcza ze pewnie
za pare dni samo przejdzie, a noga przy chodzeniu po lekarzach tez
boli :-(

J.

4. Data: 2009-08-27 17:04:28

Od: Jarosław Kazimierz Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ortopede odwiedzic, to juz mi sie odechciewa, zwlaszcza ze pewnie za pare
> dni samo przejdzie, a noga przy chodzeniu po lekarzach tez boli :-(

To jeśli absolutnie nie znajdzie Pan czasu na odwiedzenie lekarza, to proszę
unieruchomić nogę, ograniczyć ruchy, stosować maści przecizapalne (w aptece
pomogą w wyborze) oraz przyjmować dużą dawkę witaminy C.

Jeśli nie minie, to proszę mimo wszystko zagospodarować czas i odwiedzić
lekarza. Problem może okazać się banalny i nawet być może lekarz ad hoc Panu
pomoże.

Pozdrawiam.

5. Data: 2009-08-28 13:01:25

Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarosław Kazimierz Grzyb" <g...@o...pl> napisał w
wiadomości news:h76ebc$kd5$1@news.onet.pl...

> To jeśli absolutnie nie znajdzie Pan czasu na odwiedzenie
> lekarza,

Tu nie chodzi o czas na odwiedzenie, tylko jakbym chcial skorzystac
ze swoich uprawnien, to najpierw do rodzinnego, potem do ortopedy,
ale to w przyszlym miesiacu, potem zapewne do rentgena, potem
ortopedy .. ale zapewne kolejka na wrzesien juz pelna ..

J.

6. Data: 2009-08-28 14:40:36

Od: Jarosław Kazimierz Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyszlym miesiacu, potem zapewne do rentgena, potem ortopedy .. ale
> zapewne kolejka na wrzesien juz pelna ..

Z rodzinnym i RTG to na pewno nie będzie większego problemu. Nie wiem jak
jest z ortopedami. W Łódzkiej NFZ jest opcja sprawdzania kolejek i tam Pan
może się rozeznać jak to Tam wygląda (myśle, że na terenie kraju będzie dość
podobnie).

Jarosław K. Grzyb
http://user-maat-re.blogspot.com/

Przeziębienie a półmaraton
Operacja a rekreacyjne uprawianie sportu
nefrologia - zarośnięcie przetoki
krztusiec - antybiotyki
paciorkowiec i pleśń