sprawa_dentystyczna_wrazliwe_gardlo

1. Data: 2004-02-08 10:39:49

Temat: sprawa_dentystyczna_wrazliwe_gardlo
Od: "Atirano" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy ktos moglby mi poradzic w tzw. problemie wrazliwego gardla ? Objawia sie
to tym, ze wszelkie prace dentystyczne przy dalszych zebach koncza sie
reakcja wymiotna bez zadnych skutkow rzecz jasna poza ta reakcja. Aviomarin
raczej nie sprawdza sie w tym za dobrze. Czym mozna znieczulic gardlo aby
istotnie moc ..hmm..szeroko otworzyc usta w gabinecie dentystycznym ? :)
Pozdraiwm,
ArC S.

2. Data: 2004-02-08 11:41:52

Temat: Re: sprawa_dentystyczna_wrazliwe_gardlo
Od: "sovast" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam podbny problem z wrazliwoscia ;-)
Dentysta - znajomy potraktowal mnie chyba lagodniej niz przecietnego
pacjenta. Psiknal tez czyms do gardla (bylo baaardzo niedobre) i pomoglo!
Czyli... jakas metoda na pewno jest
1. znajomy dentysta
2. psikniecie czyms do gardla :-)
sovast

3. Data: 2004-02-08 20:56:52

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sovast" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> 2. psikniecie czyms do gardla :-)

To coś, to może być np. Xylokaina w spray'u. A odczucia po aplikacji nie są
najprzyjemniejsze...... choć odruch wymiotny będzie zniesiony...
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

4. Data: 2004-02-08 21:14:59

Od: Michał <p...@n...berdyczow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik C.Jola napisał:
> [...]
>

> To coś, to może być np. Xylokaina w spray'u. A odczucia po aplikacji nie są
> najprzyjemniejsze...... choć odruch wymiotny będzie zniesiony...

Guzik prawda,
mnie po sprayu, chyba to wlasnie byla xylokaina, a bylo to cholernie
gorzkie, jescze bardziej chcialo sie rzygac. Fakt znieczulona mialem
jame ustna ale odruchu wymiotnego wcale to nie znioslo. Co z tym fantem
zrobic?
Mam taka sam sytuacje jak autor watku

Michał
Czlowiek rodzi sie zmeczony i zyje aby odpoczac
e-mail: movie<na>eko.net.pl

5. Data: 2004-02-08 21:53:09

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał" <p...@n...berdyczow.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> gorzkie, jescze bardziej chcialo sie rzygac. Fakt znieczulona mialem
> jame ustna ale odruchu wymiotnego wcale to nie znioslo.

Może nie precyzyjnie się wyraziłam...
Aby całkowicie znieść odruch wymiotny należało by przeciąć nerw czaszkowy
unewriający czuciowo gardło (tej metody jednak nie polecam ;))). Xylo
zmniejsza wrażliwoćś śluzówki na dotyk, więc pośrednio łagodzi odruch
wymiotny.
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

6. Data: 2004-02-08 21:58:04

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c06b2k$p1j$...@n...onet.pl,
C.Jola <j...@p...onet.pl>:

> Aby całkowicie znieść odruch wymiotny należało by przeciąć nerw
> czaszkowy unewriający czuciowo gardło (tej metody jednak nie polecam
> ;)))

Hmm, umiejętne otwieranie Citroseptu mogłoby tu załatwić sprawę ;PP

A zabieg stom. w zn. ogólnym? Ja bym sie nie poddal, ale jesli dla kogos
jest to absolutnie nie do wytrzymania?

--
Robert

7. Data: 2004-02-08 22:47:41

Od: "strychnos" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zofran + Metoclopramid rulezzz....

KF

8. Data: 2004-02-09 05:46:40

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
wiadomości news:c06bdq$eda$1@topaz.icpnet.pl...
> c06b2k$p1j$...@n...onet.pl,
>
> Hmm, umiejętne otwieranie Citroseptu mogłoby tu załatwić sprawę ;PP

He he, mogło to by być trudne technieczne..... ale co to dla Polaka ;))

P.S. A jak Twój palec?? :))
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

9. Data: 2004-02-09 06:30:09

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c076qc$7m0$...@n...onet.pl,
C.Jola <j...@p...onet.pl>:
> Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:c06bdq$eda$1@topaz.icpnet.pl...

> He he, mogło to by być trudne technieczne..... ale co to dla Polaka
> ;))

Mysle, ze to nie tyle kwestia nacji, co odpowiednio dlugiego noża ;)

> P.S. A jak Twój palec?? :))

Ladnie sie zagoil i ruchliwosc w pelni odzyskana. Z czuciem gorzej, ale nie
przeszkadza mi to na tyle, zebym sie przejmowal :)

--
Robert

Notatki, wyklady - Uniwersytet Medyczny w Łodzi
Ultrasonograf ATL HDI 1500
ryzyko zgonu
Probiotyk a wiek?-pediatryczne
antybiotyki