sprawa kobieca

1. Data: 2003-02-11 22:06:23

Temat: sprawa kobieca
Od: v...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Mam 21 lat i pewien problem.
Pierwszy okres miałam w wieku 13 lat. Słyszałam, że w ciagu 2 lat mój okres
powinien sam się wyregulować i przyjąć swój np.28-dniowy rytm. Jednak tak się
nie stało do dziś. Czasami pojawia się po 4 tygodniach, a czasami po 3
miesiącach, wiec rozbieżnosci są całkiem duże.
Czy ktoraś z was miała podobny problem?
Byłam u ginekologa, ale stwierdził, że nie powinnam się tym przejmować, i że z
pierwszą ciążą to powinno minąć.
Czy powinnam zgłosić się z tym do INNEGO lekarza?

Proszę o pomoc.

2. Data: 2003-02-11 22:33:55

Temat: Re: sprawa kobieca
Od: "Izunia" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <v...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
że z
> pierwszą ciążą to powinno minąć.
> Czy powinnam zgłosić się z tym do INNEGO lekarza?

Witaj!!!
Okresy nieregularne mam do dzisiaj. Gdyby nie tabletki antykoncepcyjne
męczyłabym się dalej. Również miałam 4 tygodniową przerwę, 2 miesięczną, 3
miesięczną- koszmar. Wizyty u ginekologa, testy ciążowe i wreszcie tabletki
na wywołanie miesiączki. Najgorzej było, gdy chciałam zajść w ciążę. Na
szczęście przy pierwszym dziecku jakoś się udało (półtora roku poślubie
urodził sie syn), niestety nie wyregulowały się po porodzie. Ale z drugim to
już tragedia. 3 lata starań, pełno badań, mierzenie codziennie temperatury,
wykresy, kolejne wizyty u ginekologa i tak w kółko, ach nie chce mi się
wspominać. Wiesz ile miałam chwil zwątpień? Na szczęście udało się, dzięki
temu ominęłą mnie laparoskopia. W tym czasie zmieniłam lekarza.
Opowiedziałam swoją historię i wiesz co mi wtedy powiedziała lekarka? Otóż
każd kobieta ma swój cykl miesiączkowy. U większości to 28 dni, są jednak
odstępstwa tak jak ja i nawet porody nie pomogą, bo organizm wróci do
swojego cyklu. Cóż mnie pozostało pogodzić się z taką sytuacją. Ty jednak
jesteś jeszcze młodziutka, może zmień lekarza? Zrób sobie badanie poziomu
hormonów, badanie USG, aby wykluczyć inne nieprawidłowości. Mam nadzieję że
wyregulują Ci się miesiączki i nie będziesz musiała przechodzić tego co ja.

Pozdrawiam IZA!!!

3. Data: 2003-02-12 03:11:07

Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Feb 2003 23:06:23 +0100, v...@o...pl wrote:

>Mam 21 lat i pewien problem.
(...)
>Czy powinnam zg?osi? si? z tym do INNEGO lekarza?
>
>Prosz? o pomoc.

Zglos sie do dobrego lekarza. To powinno wystarczyc.

dradam

PS. Mam nadzieje, ze sie nie odchudzasz !?

4. Data: 2003-02-12 11:59:29

Od: v...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Zglos sie do dobrego lekarza. To powinno wystarczyc.
>
> dradam
>
> PS. Mam nadzieje, ze sie nie odchudzasz !?

W zadnym wypadku. Nigdy sie nie odchudzalam i nie zamierzam.
Pozdrawiam :)

5. Data: 2003-02-12 12:13:56

Od: "ohlala" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedynym skutecznym zabiegiem, który wyreguluje Ci cykl jest branie pigułek
antykoncepcyjnych. Jeśli te nieregularności bardzo Ci przeszkadzają może
powinnaś zastanowić się nad taką formą terapii. Ja na przykład brałam
pigułki, by zmniejszyć napięcie przedmiesiączkowe i złagodzić bóle
menstruacyjne. Powodów dla których warto je brać jest o wiele więcej niż ten
zawarty w nazwie...

Pozdrowienia,
Iza

6. Data: 2003-02-12 22:45:51

Od: vlad <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

ohlala wrote:
> Jedynym skutecznym zabiegiem, który wyreguluje Ci cykl jest branie pigu?ek
> antykoncepcyjnych.

ciach

Jezeli ohlala nie jestes lekarzem to cie usprawiedliwia takie podejscie
do sprawy. Jezeli jestes to proponuje ponowne poczytanie podreczników ze
szczególnym uwzglednieniem rozdzialow poswieconych zaburzeniom czynnosci
przysadki i tarczycy.
Viktoria- zastosuj sie do rady dradama.
Vlad

Kolka podczas biegu-dlaczego
badanie PRL - profil i odstawienie tabletek anty
bóle menstruacyjne
Mapa topograficzna teczowki - pomocy
tabletki antykoncepcyjne a bole glowy