sprawozdanie z Białegostoku

1. Data: 2003-02-27 18:16:19

Temat: sprawozdanie z Białegostoku
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgodnie z obietnicą piszę jak było :))) Otóż było fajowo - wylądowałyśmy na
strychu bo tam są duże stoły, była Arleta z kumpelami które mają duże
doświadczenie w krzyżykach i pokazały fajne obrazki :))) Ja sie bardzo
cieszę że grona fanek robótkowych się w naszym mieście powiększa ja mam
jeszcze ze 4 osoby w zanadrzu ale nie mogły dzisiaj być. Robimy wspólnie
zamówienie w Hobby Studio więc może któraś (tutaj piszę zwłaszcza do Agusa i
Larysy) coś by chciała - zamówienie składa Justyncja :).
Reasumując jak zwykle było fajnie spotkać się z takimi samymi maniaczkmi jak
ja :)))

Niedługo zapewne następne spotkanko :)))

Pozdrawiam
Magda

P.S. Bardzo dziękuję Karinie!!!

1. Data: 2003-02-27 18:37:39

Temat: Re: sprawozdanie z Białegostoku
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miło było poznac Arlete oraz jej kolezanki ,ktore nie maja dostepu do
neta,jedna z nich oprocz krzyzykowania szyje prawie wszystkie rzeczy dla
siebie,wiec jak bede miala jakis problem jako poczatkujaca"krawcowa" to juz
wiem do kogo sie zwrocic o rade.
To było baaaardzo miłe popołudniowe,tłustoczwartkowe spotkanko pozytywnie
zakreconych :))))

Pusia a czasami Beata

1. Data: 2003-02-27 19:45:38

Od: "Balbina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To było baaaardzo miłe popołudniowe,tłustoczwartkowe spotkanko pozytywnie
> zakreconych :))))
>
> Pusia a czasami Beata

Strasznie żałuje, ze nie moglam być na spotkaniu, ale cóż... choroba czasu
nie wybiera...
Balbina

1. Data: 2003-03-01 12:33:06

Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie dodałyście jeszcze jednego, moim zdaniem bardzo ważnego. Oglądałyśmy
szydełkowe arcydzieło Pusi rączek, po prostu cudo.... Ja myślałam, że będę
uczyć się robić na szydełku, ale jak zobaczyłam to co zrobiła Pusia i to w
jeden wieczór to chyba zostanę przy krzyżykach i drutach...

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2003-03-03 10:58:32

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justycja wrote:

> [...]
> uczyć się robić na szydełku, ale jak zobaczyłam to co zrobiła Pusia i to w
> jeden wieczór to chyba zostanę przy krzyżykach i drutach...

Tez bylam pod wrazeniem :-))) Ogrooomnym, szczegolnie kiedy sie
dowiedzialam, ze mozna cos takiego w 1 wieczor!!!!

Bylo mi bardzo milo spotkac sie z dziewczynami - przy okazji zobaczylam,
ze w obrazkach xxx mozna robic takie fajniaste petelki/guzelki - juz
umiem :-)))

I stwierdzam, ze te spotkania - niezaleznie od miasta - przebiegaja
wszedzie tak samo :-)))))))

Sylwi i Kasi tez sie baaardzo podobalo i licza na informacje o nastepnym
spotkaniu :-)))

Arleta

window color w lazience
kłapouchy
Re: kurs frywolitkowy w "Szydełkiem i na drutach"
Re: jeszcze jedna stronka
dimensions-dmc-anchor