sprzedaz komorek jajowych

1. Data: 2006-10-31 15:10:55

Temat: sprzedaz komorek jajowych
Od: "gosia" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Czytalam ostatnio troche na temat bezplodnosci i mam pytanie:
Dlaczego nie mozna zaplacic dziewczynie, ktora oddaje swoja komorke jajowa?
Jesli dziewczyna jest w ciezkiej sytuacji, potrzebne sa jej pieniadze, to
dlaczego nie mialabym pomoc jakiejs bezdzietnej parze, otrzymujac za to
pieniadze na zycie?
Mowie tu o samym wynagrodzeniu, a nie pokryciu kosztow zwiazanych z
pobraniem komorek, ktore jest dopuszczalne...

2. Data: 2006-10-31 22:06:14

Temat: Re: sprzedaz komorek jajowych
Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

gosia wrote:
> [...]
> Mowie tu o samym wynagrodzeniu, a nie pokryciu kosztow zwiazanych z
> pobraniem komorek, ktore jest dopuszczalne...

mozna adoptowac, i tak dziecko nie bedzie "Twoje" z krwi i kosci wiec...? Tyle
dzieci nie ma prawdziwych domow...

3. Data: 2006-11-01 06:45:06

Od: "gosia" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości

> mozna adoptowac, i tak dziecko nie bedzie "Twoje" z krwi i kosci wiec...?
> Tyle dzieci nie ma prawdziwych domow...

Pobranie komorki jajowej od innej kobiety daje szanse mezowi bezplodnej
kobiety na posiadanie wlasnego potomstwa.. to chyba liczy sie tu
najbardziej...

4. Data: 2006-11-01 09:55:12

Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> Pobranie komorki jajowej od innej kobiety daje szanse mezowi
> bezplodnej kobiety na posiadanie wlasnego potomstwa.. to chyba liczy
> sie tu najbardziej...

to taki facet jest _smieszny_ ... dla mnie. Jakis ideal genetyczny pewnie ze
musi przekazywac material? Litosci :) Jak kobieta jego zycia (nie chce innej
zdrowej wiec kobieta jego zycia) bedzie wychowywac nie swoje to on tez moze. A
tu wydaja tysiace na takie zabiegi zamiast pomoc i pokazac dobre serce...

5. Data: 2006-11-01 10:31:36

Od: "gosia" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> innej zdrowej wiec kobieta jego zycia) bedzie wychowywac nie swoje to on
> tez moze. A tu wydaja tysiace na takie zabiegi zamiast pomoc i pokazac

Przyznam szczerze, ze sie z Toba nie zgadzam. Prawie kazda para chce miec
swoje wlasne dzieci.
Jesli jedna osoba nie moze miec wlasnego potomka to dlaczego druga tez ma z
tego zrezygnowac.
Bezplodna zona moze miec przynajmniej w polowie "swoje" dziecko.

6. Data: 2006-11-01 10:49:04

Od: greendestiny <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 31.10.06 *Papkin* napisał/a:

> mozna adoptowac, i tak dziecko nie bedzie "Twoje" z krwi i kosci wiec...? Tyle
> dzieci nie ma prawdziwych domow...

Para moża adoptować, nawet jeśli oboje mogą mieć dzieci. Mimo to tylko
nieliczni (mogący miec "własne" dzieci) decydują się na taki krok. Za
każdą decyzją kryje się wiele powodów i przemyśleń. Nie oceniajmy więc,
jeśli tych przemyśleń i dokładnej sytuacji nie znamy.

Bądź sam dobrym przykładem.

--
Z pozdrowieniami greendestiny
Nie mam czasu. Kota głaszczę.

7. Data: 2006-11-01 10:52:34

Od: greendestiny <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 31.10.06 *gosia* napisał/a:

> Czytalam ostatnio troche na temat bezplodnosci i mam pytanie:
> Dlaczego nie mozna zaplacic dziewczynie, ktora oddaje swoja komorke jajowa?

Też mnie to zastanawia, tym bardziej że w przypadku dawców nasienia
sytuacja wygląda inaczej.

8. Data: 2006-11-03 12:00:34

Od: "IwonaW" <iwo_nka[spam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości

> mozna adoptowac, i tak dziecko nie bedzie "Twoje" z krwi i kosci wiec...?
Tyle
> dzieci nie ma prawdziwych domow...

Twoja odpowiedz absolutnie nie dotyczy pytania ale skoro zaczoles to:
Uwielbiam takich teoretykow naszpikowanych wiadomosciami z TV i brukowcow.
Myslisz ze w Polsce tak latwo adoptuje sie dzieci? Ze zdrowa fizycznie,
psychicznie i ekonomicznie para/malzenstwo po prostu zglasza sie do osrodka
i szast/prast zostaje rodzicami? Jezeli naprawde tak myslisz to proponuje
udac sie OA i sprobowac..... przekonasz sie wtedy jaka to droga przez meke

Iwona

9. Data: 2006-11-03 12:04:57

Od: "IwonaW" <iwo_nka[spam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "greendestiny" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> Też mnie to zastanawia, tym bardziej że w przypadku dawców nasienia
> sytuacja wygląda inaczej.
>
> --
> Z pozdrowieniami greendestiny

Byc moze ma to zwiazek z duzo bardziej skomplikowanym sposobem uzyskiwania i
pobierania komorek jajowych. Przy pobraniu nasienia sprawa jest prosta i
praktycznie bez skutkow ubocznych, dodatkowo sa skuteczne sposoby
przechowywania pobranego nasienia przez dluzszy czas.
Aby otrzymac satysfakcjonujaca ilosc komorek jajowych nalezy przejsc
uciazliwa stymulacje hormonalna, ktora moze miec duze skutki uboczne, potem
nalezy je pobrac w bardzo inwazyjny sposob, rowniez moga wystapic skutki
uboczne. Jednoczesnie ciagle wystepuja problemy z przechowywaniem uzyskanych
komorek jajowych. No i tak naprawde nie wiadomo jak intensywna stymulacja
wplywa na pozniejsza plodnosc kobiety.

Iwona

10. Data: 2006-11-07 08:42:38

Od: "gosia" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IwonaW" <iwo_nka[spam]@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> uzyskanych
> komorek jajowych. No i tak naprawde nie wiadomo jak intensywna stymulacja

W takim razie dlaczego nie wolno za to zaplacic skoro wolno oddac za
darmo... wplywa to na pozniejsza plodnosc kobiety w ten sam sposob czy sie
za to placi czy nie...

podwyżki w służbie zdrowia! pochwalcie sie ile zarabiacie.
Lariam (lek na malarię kupię)
drętwienie ręki
diagnostyka/scyntygrafia /tarczyca
zrosty na przeponie