srające psy

1. Data: 2003-05-24 06:40:29

Temat: Odp: srające psy
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...
> mam problem ze srającymi wszędzie psami.mam domek na wsi, został własnie
> otynkowany,wyruwnano teren i posiano trawe.co zrobic zeby psy przestały
tam
> wchodzic i sie załatwiac.a nie moge postawic jescze ogrodzenia.iezeli ktos
juz
> mial taki problem i wie jak sobie z nim poradzic to prosze o skomentowanie
> mojego tekstu,z góry dziękuje.

Ciesz się będziesz miał (a) pieczarki. :-)). A swoją drogą niewiele psów w
mojej wsi chodzi sobie samopas może problem przesadzony dwie, trzy kupy
znalezione i wielki krzyk?
--
Pozdrawiam, Kaśka

3. Data: 2003-05-24 07:01:51

Temat: Re: srające psy
Od: d...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

moze i jest duzo halasu o nic, ale jak sie wyda mnustwo pieniędzy na
otynkowanie domu a tu jakis pies sobie przyjdzie i to posika albo osra to
troche sie przykro robi.a nie będe sprzątac codziennie nowych kupek albo
czyscic posikanej sciany bo nie ma to sensu.chcialam zeby mi ktos powiedzial
jak te psy mozna np. odstraszyc

4. Data: 2003-05-24 07:12:58

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> mam problem ze srającymi wszędzie psami.mam domek na wsi, został własnie
> otynkowany,wyruwnano teren i posiano trawe.co zrobic zeby psy przestały
tam
> wchodzic i sie załatwiac.

Nie wydaje mi się by był jakiś skuteczny środek.
Jeśli posadzisz jakieś drzewka i krzewy to zaczną je podlewać, a to o wiele
gorsze:-(
Przynajmniej dla roślinek.
W sklepach zoologicznych są zapachowe środki odstraszające - na psa
znajomych który znaczył teren w nowym mieszkaniu zadziałało.
Ale na dłuższą metę to kosztowna impreza.
Naprawdę na wsi biegają luzem całe hordy psów?

Pozdrawiam Marta

5. Data: 2003-05-24 07:59:14

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik<d...@a...pl> napisał(a):

> mam problem ze srającymi wszędzie psami.mam domek na wsi,
> został własnie otynkowany,wyruwnano teren i posiano trawe.
> co zrobic zeby psy przestały tam wchodzic i sie załatwiac. i
> prosze o skomentowanie mojego tekstu.

Hejka. No to komentuję. :-) Pies, jak to pies, musi gdzieś załatwić
czynności fizjologiczne. (Jak kiedyś powiedział dziadek-wujek Józuś: "przeca
im dupy korkiem nie zatkam"). Pretensje możesz mieć tylko do siebie, bo
teren nie jest ogrodzony. Może psy korzystały z tego miejsca zanim kupiłaś
domek? Pies nie jest tak inteligentny, jak człowiek i niuansów prawa
własności nie pojmuje. :-)
A na marginesie, jak określić popełnianie rażących błędów
ortograficznych w, było nie było, publicznej wypowiedzi w formie listu
(wyruwnano teren, mnustwo pieniędzy), może zasrywaniem tekstu? :-(
Pozdrawiam weekendowo Ja...cki
PS. Jestem zwolennikiem usuwania przez właścicieli psów psich kup z miejsc
publicznych. Sam mieszkam na osiedlu mocno eksploatowanym przez psy, których
właściciele (w tym sam prezes SM) nie poczuwają się do obowiązku sprzątania
po swoich pupilach. :-(

6. Data: 2003-05-24 09:35:14

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
juz
> mial taki problem i wie jak sobie z nim poradzic to prosze o skomentowanie

Ludzie! Co za język! Można by rzec 'boletusowaty',ale nawet
on nie odzywa się tak ordynarnie:(((

Pozdrawiam zażenowanie Anastazy

7. Data: 2003-05-25 09:14:11

Od: "Agnieszka Walesiak" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@a...pl> napisał

> nie moge postawic jescze ogrodzenia.

No to pech.

--
Pozdrawiam, AgaWa

8. Data: 2003-05-25 13:02:37

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> A na marginesie, jak określić popełnianie rażących błędów
> ortograficznych w, było nie było, publicznej wypowiedzi w formie listu
> (wyruwnano teren, mnustwo pieniędzy), może zasrywaniem tekstu? :-(

Błędy ortograficzne można by było w zasadzie wybaczyć (może nasza Dota jest
dyslektyczką i nic na to nie poradzi?), ale co do reszty - fakt. Niechlujna
jest. Duże literki by się przydały...
I podpis może jakiś?
A na psy może jakieś repelenty zapachowe pomogą, można dostać np. Aplidal i
inne (co do skuteczności nie mam zdania, nie stosowałam). Do nabycia w
sklepach ogrodniczych.

Pozdrawiam
Ewa

9. Data: 2003-05-26 18:47:49

Od: "Too Old" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kochany misio"
d...@a...pl<d...@a...pl>
napisał(a) w swojej
wiadomości
<news:0b45.000004d6.3ecf140c@newsgate.onet.pl> ,a ja na to :
> mam problem ze srającymi wszędzie psami.mam domek na wsi, został własnie
> otynkowany,wyruwnano teren i posiano trawe.co zrobic zeby psy przestały
> tam wchodzic i sie załatwiac.

Kilka alternatyw-komentarzy:
1.Wstaw drzwi do domku
2.Sam sraj w ogródku (przepraszam grupę)
3.Kup sobie psa
4.Wykop fosę i zalej wodą
5.Wykop fosę i zalej ropą naftową
6.Sprzedaj domek
7.Zmień słownik

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Milanówek ,a obok stolica Państwa Urzędników

10. Data: 2003-05-26 18:53:24

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Too Old <t...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:batnd1$b91$...@n...news.tpi.pl...

> 2.Sam sraj w ogródku (przepraszam grupę)

Nie przepraszaj. I nie daj się deprawować jakimś nowym barbrzyńcom. Jak do
tej pory na tej grupie udawało sie utrzymywac pewien cywilizowany poziom
słownictwa. I tak trzymaj.
Pozdrawiam :-)
Janusz

Można już oglądać! (stronkę oczywiście)
Można już oglądać! (stronkę oczywiście)
panorama swędowska - czyli grupa dobrze opisana
czy "garden" perle kielkuje?
Papilion