srodek do odstaszania psa od kanapy

1. Data: 2013-04-05 17:03:55

Temat: srodek do odstaszania psa od kanapy
Od: "destrojer" <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istnieje jakiś środek którym można by spryskać nowozakupioną sofę, tak by
pies nie chciał się w nią wycierać i na nią wskakiwać?
Pewien niesforny terier tylko czeka na to.

2. Data: 2013-04-05 18:20:15

Temat: Re: srodek do odstaszania psa od kanapy
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Apr 2013 19:03:55 +0200, destrojer napisał(a):

> Istnieje jakiś środek którym można by spryskać nowozakupioną sofę, tak by
> pies nie chciał się w nią wycierać i na nią wskakiwać?
> Pewien niesforny terier tylko czeka na to.

Przykre, albo pies, albo nowa sofa.
--
XL "Wśród wszystkich przypadków tzw wyleczeń w medycynie konwencjonalnej
80 procent (także w przypadku nowotworów) tak naprawdę stanowią

3. Data: 2013-04-05 18:27:58

Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2013-04-05 17:03:55 +0000, "destrojer" <d...@...pl> said:

> Istnieje jakiś środek którym można by spryskać nowozakupioną sofę, tak
> by pies nie chciał się w nią wycierać i na nią wskakiwać?

Tak - nazywa się tresura.
;>

--
Bydlę

4. Data: 2013-04-05 19:16:51

Od: "destrojer" <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przykre, albo pies, albo nowa sofa.

Chodzi mi o coś takiego, ale sprawdzonego przez kogoś, czy to nie śmierdzi
za bardzo, nie niszczy mebli i czy działa w ogóle?
http://www.futrzakowo.pl/produkt-7179.html

5. Data: 2013-04-05 19:17:28

Od: "destrojer" <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

> Tak - nazywa się tresura.
> ;>

Pies stary, a mebel nowy. Psa ani kanapy nie wytresuje, potrzebne środki
zapobiegawcze.

6. Data: 2013-04-06 03:51:08

Od: SJS <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-05 21:17, destrojer pisze:
> Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

> Pies stary, a mebel nowy. Psa ani kanapy nie wytresuje, potrzebne środki
> zapobiegawcze.
Zwinięta gazeta w rurkę
Hasła - "złaź"
Nie reaguje
Gazetą po nosie - psy wyjątkowo nie lubią tego dźwięku
Złazi po uderzeniu
Po dwóch - trzech dniach nie włazi na mebel nawet ja nie ma gospodarzy

--
sjs

7. Data: 2013-04-06 10:57:05

Od: "destrojer" <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SJS" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Złazi po uderzeniu
> Po dwóch - trzech dniach nie włazi na mebel nawet ja nie ma gospodarzy

Super, a jak to zrobić gdy pies będzie sam w domu? Nie można go zamknąć i
pies ma do niego dostęp.

8. Data: 2013-04-06 16:18:43

Od: Olo <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-05 19:03, destrojer pisze:
> Istnieje jakiś środek którym można by spryskać nowozakupioną sofę, tak
> by pies nie chciał się w nią wycierać i na nią wskakiwać?
> Pewien niesforny terier tylko czeka na to.

Swego czasu kiedy jeszcze byłem małym dzieckiem i jednym z mieszkańców
domu była krzyżówka barana z pudlem zwana Erykiem, ulubionym zajęciem
psa było wylegiwanie się na kanapie, najlepiej jeszcze jak była na niej
położona czysta pościel, jak pamiętam moi rodzice walczyli na wszystkie
sposoby aby oduczyć Eryka włażenia na łóżko. Kiedyś podczas jakiejś
zabawy przez przypadek wylaliśmy na nie trochę jakiejś wody kolońskiej
ojca. Od tego czasu, za żadne skarby nie można było nakłonić Eryka aby
położył się na tym łóżku. Początkowo w ogóle nie kojarzyliśmy zależności
pomiędzy wylaniem wody kolońskiej a nagłą niechęcią psa do wylegiwania
się na kanapie. Dopiero po jakimś czasie ojciec odkrył, iż ubyła mu
znaczna część "brutala" czy innego "warsa" i wtedy ktoś skojarzył, iż od
tego czasu Eryk unikał jak diabeł święconej wody wylegiwania się na tej
kanapie. Później pomimo upływu lat, pies nadal unikał wchodzenia na
łóżko, ale tylko na to, co je polaliśmy. Może to jest sposób tym
bardziej, iż teraz jest masa różnych takich zapachów w sklepach
zoologicznych.

9. Data: 2013-04-06 17:52:15

Od: "destrojer" <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olo" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> łóżko, ale tylko na to, co je polaliśmy. Może to jest sposób tym
> bardziej, iż teraz jest masa różnych takich zapachów w sklepach

Kurdę, no przecież o to pytam cały czas, a wy mi tu o
truciu/straszeniu/tresowaniu psa.

10. Data: 2013-04-06 17:53:37

Od: SJS <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-06 12:57, destrojer pisze:
> Użytkownik "SJS" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

> Super, a jak to zrobić gdy pies będzie sam w domu? Nie można go zamknąć
> i pies ma do niego dostęp.
Po kilku dniach pamięta gdzie nie wolno wchodzić

--
sjs

Co robi lodówka , że pobiera w danej chwili 290W
grzejniki łazienkowe - samodestrukcja
FUCKED..... that's what 1/4 of Belfort Instrument Company users are!
zabezpieczenie śmietników przed lisami
Jak sprawdzić, czy telewizor jest przystosowany do MPEG-4?